Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Er kjempe forstoppet! Har forsøkt kjerringråd og avføringspiller, men ingenting kommer ut! Kan jeg ringe legevakt å høre om de har klyx? Eller er det no no? Anonymous poster hash: 97cea...99e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ville heller googlet hvor nærmeste åpne apotek er. Usikker på hva de kaller det men noen apotek er åpne når alle andre er stengt. Vakt apotek? Anonymous poster hash: c60d7...2a5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Hvor lenge har du vært forstoppet, da? Hvis du søker opp analsex-tråder her inne så finner du mange råd for å rense tarmen med ting du har hjemme. Da slipper du å ringe legevakt. Anonymous poster hash: 663cd...fff
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Hvor lenge har du vært forstoppet, da? Hvis du søker opp analsex-tråder her inne så finner du mange råd for å rense tarmen med ting du har hjemme. Da slipper du å ringe legevakt. Anonymous poster hash: 663cd...fff 😂😂😂😂 Dib ass! Anonymous poster hash: c60d7...2a5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Nærmeste apotek som er åpent på søndager er i Oslo. Kjører ikke en time og surre rundt i Oslo for å finne apotek der Anonymous poster hash: 97cea...99e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Nærmeste apotek som er åpent på søndager er i Oslo. Kjører ikke en time og surre rundt i Oslo for å finne apotek der Anonymous poster hash: 97cea...99e Du trenger ikke surre rundt apoteket er ved Jernbanetorget Anonymous poster hash: d3980...fce
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Nærmeste apotek som er åpent på søndager er i Oslo. Kjører ikke en time og surre rundt i Oslo for å finne apotek der Anonymous poster hash: 97cea...99e Men en lege skal heller dukke opp på jobb for å få ut dritten din? Snakk om å være egosentrisk! Kjør til Oslo eller vent til i morgen... Anonymous poster hash: e2943...ae3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 😂😂😂😂 Dib ass! Anonymous poster hash: c60d7...2a5 Jeg vet, er ren fascinasjon som gjør at jeg leser de trådene Anonymous poster hash: 663cd...fff
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 På smerteskala fra en til 10 hvor vondt har du? Forstoppelse gjør vondt. Er det ikke vondt venter du til i morgen. Anonymous poster hash: d1a3a...532
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Men en lege skal heller dukke opp på jobb for å få ut dritten din? Snakk om å være egosentrisk! Kjør til Oslo eller vent til i morgen... Anonymous poster hash: e2943...ae3 Du er klar over at på legevakten er det en lege på jobb uansett? Og jeg tenkte jo ikke på å måtte komme inn til en lege, men få kjøpt i luka! Anonymous poster hash: 97cea...99e
soleia Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Du er klar over at på legevakten er det en lege på jobb uansett? Og jeg tenkte jo ikke på å måtte komme inn til en lege, men få kjøpt i luka! Anonymous poster hash: 97cea...99e Har dei apotekutsalg i luka då? Her i byen må vi på vaktapoteket om vi må ha medisin.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Har dei apotekutsalg i luka då? Her i byen må vi på vaktapoteket om vi må ha medisin. Apotek rett utenfor inngangen til legevakten. Og på jernbanetorget. Åpne døgnet rundt. Anonymous poster hash: ab211...476
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Du er klar over at på legevakten er det en lege på jobb uansett? Og jeg tenkte jo ikke på å måtte komme inn til en lege, men få kjøpt i luka! Anonymous poster hash: 97cea...99e I luka på legevakten mener du? De selger ikke medisiner der altså, sannsynligvis blir du henvist til vaktapotek. De tar ikke hensyn til at det er en times kjøring dit. Anonymous poster hash: 05ce2...a8d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 I luka på legevakten mener du? De selger ikke medisiner der altså, sannsynligvis blir du henvist til vaktapotek. De tar ikke hensyn til at det er en times kjøring dit. Anonymous poster hash: 05ce2...a8d Uhm, jo det gjør de. Hvis det er akutt. Anonymous poster hash: d8556...abd
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 Jeg jobber på legevakt, og dersom noen ønsker å kjøpe reseptfrie produkter har vi lov til å selge det i luken. Men det er alltid lurt å snakke med legen først, så vi foreslår alltid at de bestiller time. Anonymous poster hash: 31186...10d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 I luka på legevakten mener du? De selger ikke medisiner der altså, sannsynligvis blir du henvist til vaktapotek. De tar ikke hensyn til at det er en times kjøring dit. Anonymous poster hash: 05ce2...a8d Er ikke det vanlig å ha medisiner på legevakten?? Her jeg jobber har vi mange medisiner på vaktrommet, fordi det hender pasienter trenger medisiner samme dag og ofte har apoteket stengt den tiden pasientene kommer til legevakten. Og selvfølgelig tar vi hensyn til om det blir langt for pasienten å komme seg til nærmeste apotek! Anonymous poster hash: 31186...10d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 Du er klar over at på legevakten er det en lege på jobb uansett? Og jeg tenkte jo ikke på å måtte komme inn til en lege, men få kjøpt i luka! Anonymous poster hash: 97cea...99e På mindre steder er ikke alltid legen på jobb, men blir tilkalt ved behov. Jeg vet f.eks om en liten kommune som bare har tre fastleger. Disse tre legene bytter på å ha vakt. Dvs de har vakt en hel uke hver 3.uke i tillegg til vanlig kontortid på legekontoret. Anonymous poster hash: 4d09b...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå