Gå til innhold

Farge Stokke Trailz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for Stokke Trailz, og skal bestille på nett. Vi har prøvd vogna i butikk, men ikke sett alle fargene "live". Synes Beige Melange ser fin ut på bilder, men hvordan ser den ut i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 62b24...b72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser lik ut på bilder. Men skal si at tanken på lys sportsdel gir meg litt angst.. Bagdel i lyst er nok ingen problem

Anonymous poster hash: 93a43...106

Skrevet

Jeg tenker at både beige og grå melange er upraktiske farger. Vogna skal ut og inn av bilen og det blir merker og flekker selvom man er forsiktig.

Jeg er enig med deg om at lys vogn er veldig fint, MEN upraktisk 😬 Bestilte black melange nettopp fordi denne kamuflerer litt mer enn de lyse 😊 Er veldig fornøyd med den 👍🏻 Og angrer ikke på fargevalget selvom jeg syns at den lysegrå er veldig lekker. Det skal brukes 😉

Anonymous poster hash: 314be...4e9

Skrevet

Alle har black melange, mest praktisk farge. Hvorfor ikke bestille i butikk der dere har sett på vognen?

Anonymous poster hash: 1d204...aad

Skrevet

Alle har black melange, mest praktisk farge. Hvorfor ikke bestille i butikk der dere har sett på vognen?

Mye lettere da å benytte seg av åpent kjøp/se fargen først. I tillegg mye lettere dersom det skulle på et tidspunkt være noe feil med vognen, mye lettere å forholde seg til fysisk butikk/reparasjon der enn en nettbutikk. Bare tips.

Skrevet

Vi har også Black melange, elsker fargen. Praktisk og fin.😊

Anonymous poster hash: c08fb...b25

Skrevet

Ja, det er vel mer praktisk med en mørkere farge.... Grunnen til at jeg vil bestille på nett senga pris, får den mer en 1000 kr. rimeligere på nett....

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du får den billigere?

Anonymous poster hash: e9260...162

Skrevet

Tøffeliten hadde rabatt for en stund siden. Bestilte da, men lurer på å endre farge. :) skal få den tilsendt om et par uker. Kan godt være at de har tilbud enda.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken nettbutikk som har tilbud på Stokke? Spør da jeg inntil nylig jobbet i kjede som selger Stokke, og Stokke var alltid unntatt tilbud, pga dette ønsker ikke Stokke selv. Unntaket er om en feks melder seg inn i kundeklubb og får 10% på kjøpet, men da blir det jo mer enn 1000 i avslag på Trailz. Bare nysgjerrig altså!😀 Stokke var superstreng på dette. Når det er sagt, har vel de fleste butikker prismatch, både mot butikker og nettbutikker? Støtt butikken du har fått demonstrasjon og hjelp i (om du fikk det), husker det var dritkjipt å bruke masse tid på vogn kunder, så går de hen og bestiller på nett 😨 Men fikk du dårlig service der du var skjønner jeg selvfølgelig valget. Men pris og tilbudet er jeg nysgjerrig på altså.... 🙄

Skrevet

Mulig det er tilbud pga ny modell er på vei, med oppgradert håndtak.

Skrevet

Vet noen når det nye håndtaket kommer?

Anonymous poster hash: e9260...162

Skrevet

Hadde grå melange både på bag og sportdel, ingen flekker som ble sittende. Det eneste som kunne bli skittent var den stangen foran på sportsdelen og den var bare å vaske i maskinen (ta av trekket). superfornøyd med vogna og nesten trist da jeg solgte den (har beholdt bare en trille da barnet er 2,5 år).

Anonymous poster hash: 2fc72...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...