Gå til innhold

Baby 7 måneder på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 7 måneder og nå sover ingen av oss spesielt godt om natten lenger. Han sover som en stein til vi kommer og legger oss, da blir han urolig og ligger og vrir seg. Til slutt våkner han og vil ha melk (mme). Kan holde på med dette i opptil 2 timer.

Han har nok ikke behov for mme om natten lenger da han spiser mye mat på dagtid. Får middag, grøtx2 og mme.

Innser at han og vi kanskje hadde hatt godt av å sove på egne rom. Men, synes han er så liten enda. I tillegg er jeg redd for krybbedød. Vi har mistet et større barn og derfor er jeg kanskje litt ekstra redd for sånt.

Hva burde jeg gjøre? Er så utslitt av søvnmangel og opp å bysse, roe ned og putte i smokken 1000 ganger i løpet av natten.

Anonymous poster hash: 7fab3...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle svare deg at: ingen problem, stress ned - klart han kan ligge på eget rom...

Men så ser jeg hva du skriver om ditt andre barn.

Beklager sorgen din. Det gjør meg vondt!

Jeg forstår selvsagt at du syns tanken er vond, men det høres absolutt ut som om gutten din kan ha godt av eget rom nå.

Selv flyttet vi eldste over på eget rom ved 6-7 mnd (hun sov alltid natten gjennom) litt av samme grunn.

Hun er nå 1,5, og elsker rommet og sengen sin ;)

Nå kommer snart nr 2, og jeg nøler ikke med å gjøre det samme igjen om hun blir lik sin søster.

Lykke til med flytting :)

Anonymous poster hash: b1fbc...0c3

Skrevet

hvis det føles riktig og flytte han gjør dere det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...