GÃ¥ til innhold

Hus med 11 soverom og 10 bad. 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så stygt, upersonlig og grelt. Tenkte de ikke på å ansette en designer? 10 i innsats men 0 i evner der i gården

Endret av Sint naken biltyv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et mareritt det må være å holde de gulvene rene og blanke

Anonymous poster hash: d9776...e1d
Skrevet

Hvordan har han greid å finansiere dette huset?

Anonymous poster hash: 129bb...bc6
Skrevet

Kong Louis XVI ringte og ville ha jakthytta si i Enebakk tilbake.

Anonymous poster hash: 1a90f...087

Skrevet

Jeg lurer litt på hva som er så gæernt med Enebakk, jeg da? Enlighten me, en stakkars vestlending...

Skrevet

Kanskje han er kompis med Cappelen? Slikt blir det visstnok hus av :D

Skrevet

Kong Louis XVI ringte og ville ha jakthytta si i Enebakk tilbake.

Anonymous poster hash: 1a90f...087

😂

Men angående de mange badene, er det ganske vanlig med et bad per soverom (ca) hvis de har råd til det i endel land.

Anonymous poster hash: 2d4f0...7c1

Skrevet

Jeg lurer litt på hva som er så gæernt med Enebakk, jeg da? Enlighten me, en stakkars vestlending...

Det blir sett på som et Harry sted å bo. For folk av litt enklere sort.

Anonymous poster hash: aba3f...f59

Skrevet

Å gud bedre for et stygt hus! Fra 2014?! Ser ut som om det var bygget på 80 eller 90-tallet med det fæle mørke kjøkkenet, de grusomme baderomsmøblene og mørkt listverk. Og det gulvet passet bare så utrolig lite samme med resten at det var vondt å se på! At dette var smakløst er jo årets understatement.

Anonymous poster hash: 1ad28...dc2
Skrevet

Å gud bedre for et stygt hus! Fra 2014?! Ser ut som om det var bygget på 80 eller 90-tallet med det fæle mørke kjøkkenet, de grusomme baderomsmøblene og mørkt listverk. Og det gulvet passet bare så utrolig lite samme med resten at det var vondt å se på! At dette var smakløst er jo årets understatement.

Anonymous poster hash: 1ad28...dc2

Jeg tror ikke det er smakløst. Det er bare et eksempel på en helt annen smak enn det som er norsk mote i dag.

Anonymous poster hash: 101e8...584

Skrevet

Må være noen som har vunnet mengder i lotto og bare kjøpt og kjøpt. Null form for gjennomført stil i det hele tatt. De kunne jo i hvertfall prøvd bare litt..

Skrevet

Ha ha, grusom stil! Men, når det gjelder Ytre Enebakk må jeg nok opplyse dere "haters" litt ;) Opprinneling mye bygdekultur, men vært svært mye innflytting de siste årene så blitt en endring der også har jeg hørt :) Kjenner noen som bor der og de er veldig fornøyde. De har fortalt litt om stedet. Ganske fint synes jeg :)

Anonymous poster hash: 3f6c0...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...