Gå til innhold

Jævla drittnaboer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i blokk og hater naboene våre!!! Kan omtrent ikke hoste før de ringer på, illsinte!

Vi bor i første etasje, det er naboen vegg-i-vegg... barnløst par i 40 årene...

Vi er omtrent aldri hjemme, og når vi er det er stille her før klokken 21.

Før leggetid løp ungene rundt og lekte gjemsel. Tok vel ikke fem minutter før de sto på døra. Mannen helt rød i trynet og skalv av sinne! Vi har aldri hatt fest, aldri drevet med oppussing. Det er altså normale barnelyder og latter de irriterer seg over. Jeg blir like satt ut hver gang de ringer på. Prøver å forklare at barn faktisk lager litt lyd av og til! Det får da være grenser! Det er ikke normalt å ha så lav terskel for normale lyder før klokken 20 på en lørdag!

Anonymous poster hash: 39c0b...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i blokk og hater naboene våre!!! Kan omtrent ikke hoste før de ringer på, illsinte!

Vi bor i første etasje, det er naboen vegg-i-vegg... barnløst par i 40 årene...

Vi er omtrent aldri hjemme, og når vi er det er stille her før klokken 21.

Før leggetid løp ungene rundt og lekte gjemsel. Tok vel ikke fem minutter før de sto på døra. Mannen helt rød i trynet og skalv av sinne! Vi har aldri hatt fest, aldri drevet med oppussing. Det er altså normale barnelyder og latter de irriterer seg over. Jeg blir like satt ut hver gang de ringer på. Prøver å forklare at barn faktisk lager litt lyd av og til! Det får da være grenser! Det er ikke normalt å ha så lav terskel for normale lyder før klokken 20 på en lørdag!

Skaff deg husreglene. Kopier dem opp. Hver gang de klager på "hverdagslyd" gir du dem en kopi.

Prøv å trekke på skuldrene og gi f***.

Anonymous poster hash: 84e18...2f7

Skrevet

Hvis dere har kikkhull i døra: la være å åpne når de kommer. Konsekvent.

Hvis ikke - åpne, konstater at det er dem og lukk døra uten å si noe.

Sånne er det ingen vits i å diskutere med.

Skrevet

Tror nesten jeg hadde dnakket med styret i borettslaget. Høres slitsomt ut.

Anonymous poster hash: a4dc6...fbd

Skrevet

Bråk mer !!! Kanskje de flytter

Anonymous poster hash: c8e16...a80

Skrevet

Takk for svar! Noe må jeg gjøre for dette går ikke lenger! Har bodd her i fire år nå... De hilser heller aldri når man møtes i gangen😡 Hadde vi vært veldig bråkete hadde jeg skjønt det, men det er kun vanlig barnelek i blant! Vi har hytte og er jo bortreist omtrent hver eneste helg og alle ferier. Og har som sagt ALDRI hatt fest eller pusset opp. Det er stille som i grava her innen klokken 21, selv i helger. Når vi flytter skal jeg selge til en gjeng partysvensker 😂

De virker ekstremt spesielle! Har aldri sett et menneske på besøk der noen gang. Kona kommer ikke på døra mer, kun mannen. Siste gangen hun ringte på sa jeg: "så fint du ringer på for å klage, når du først er her: den røykingen deres er ekstremt plagsom! Den siver inn på rommet til datteren min, så hun må sove med lukket vindu!"

Nabo: "hvorfor har du ikke sagt noe om det før?"

Meg: "Fordi man må tåle litt når man bor i blokk! Ellers må man bo i enebolig på landet hvis man ikke tåler noe fra naboene sine! Eneste grunnen til at jeg tar det opp nå er fordi du renner ned døren vår!"

Men det fortsetter jo bare... Men mannen kommer istedenfor.

Skrevet

Bråk mer !!! Kanskje de flytter

Anonymous poster hash: c8e16...a80

Må innrømme at jeg skrudde på tv'n ekstra høyt etter rasshølet var her i kveld 😂

Ser aldri TV på kvelden, mannen jobber mest kvelder, og jeg leser mest bøker.

Men skal innføre TV tid nå hver kveld, og det vil bli høyt volum! Fader heller altså!

Er ikke så gøy å få huden full av kjeft i tide og utide! Er selvfølgelig jeg som lukker opp 9/10 ganger... fordi det er jeg som er hjemme med barna på de tidspunktene.

Skrevet

Nesten så du kan anmelde dem for trakassering. Hadde bråket mer bare på faenskap. De er jo tydeligvis ikke helt gode i hodet. Når det gjelder å hilse i gangen hadde jeg vært ekstra hyggelig bare for å gjøre det pinlig for dem.

Anonymous poster hash: 93f4c...ee3

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde sluttet å åpne.

Vi har også en nabo som er ekstremt opptatt av om vi bråker. Dette er en eldre dame som nok har veldig mye tid til å følge med på hva andre gjør. Vi har barn, og de sitter selvsagt ikke som tente lys alltid, men vi stopper dem alltid når de tramper, løper eller gjør ting som kan høres godt. Vi er også mye borte i helgene. Hun har vært på døra og skjelt og smelt, og er mildt sagt utrivelig. Vi har hørt med de andre naboene om de synes det er lytt og om de hører mye lyd fra oss, men de plages ikke.

Nå har vi heldigvis fått en annen nabo med både en hund som bjeffer og en baby som skriker, og i tillegg pusser de opp både sent og tidlig. Det er så deilig at det er flere som bråker litt!

Kanskje dere kan sende en epost til styret om dette? Si noe om at det er ubehagelig at de hele tida kommer og kjefter på dere, hvis borettslaget har nettsider eller rundskriv, så kan de jo henstille til at man må være oppmerksom på at når man bor i blokk, så må man kunne tåle litt lyder fra naboen (selvsagt innen rimelighetens grenser)?

Eller du kan dra denne her: du, vet du, jeg skulle ha sagt dette for leeenge siden: vet du at det er veldig lytt fra soverommet deres?

Da tenker jeg at det blir lenge til de ringer på igjen.

Skrevet

En slik nabo hadde vi og. Vi var omtrent heller aldri hjemme og de bodde over oss i en blokk. Klagde hvis vi så på tv, vasket klær, dusjet etter kl 21 osv. Vi svarte hyggelig til å begynne med, men ble så lei at vi bestemte oss for å bråke ekstra når hun begynte. Klagingen begynte alltid med banking av kost i gulvet så da skrudde vi opp lyden på tv eller satt på radio. Sluttet å åpne. De klagde på alle naboene, selv de to etasjer ned. Helt ekstreme. Selv spilte de piano, sang opera og og hadde barn som bråket.

Anonymous poster hash: 418f9...f67

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde sluttet å åpne.

Vi har også en nabo som er ekstremt opptatt av om vi bråker. Dette er en eldre dame som nok har veldig mye tid til å følge med på hva andre gjør. Vi har barn, og de sitter selvsagt ikke som tente lys alltid, men vi stopper dem alltid når de tramper, løper eller gjør ting som kan høres godt. Vi er også mye borte i helgene. Hun har vært på døra og skjelt og smelt, og er mildt sagt utrivelig. Vi har hørt med de andre naboene om de synes det er lytt og om de hører mye lyd fra oss, men de plages ikke.

Nå har vi heldigvis fått en annen nabo med både en hund som bjeffer og en baby som skriker, og i tillegg pusser de opp både sent og tidlig. Det er så deilig at det er flere som bråker litt!

Kanskje dere kan sende en epost til styret om dette? Si noe om at det er ubehagelig at de hele tida kommer og kjefter på dere, hvis borettslaget har nettsider eller rundskriv, så kan de jo henstille til at man må være oppmerksom på at når man bor i blokk, så må man kunne tåle litt lyder fra naboen (selvsagt innen rimelighetens grenser)?

Eller du kan dra denne her: du, vet du, jeg skulle ha sagt dette for leeenge siden: vet du at det er veldig lytt fra soverommet deres?

Da tenker jeg at det blir lenge til de ringer på igjen.

Den kommentaren på slutten der var gull!!! 😂 Men dette er neppe et par som har jevnlig sex 😂 Noe må det jo være når man har så mye oppbygd aggresjon 😂

Skrevet

Klikk vinkel og oppfør deg som en gal rabiat neste gang, folk flest bruker å trekke unna når de møter tullinger 😅

Anonymous poster hash: bac37...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...