Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Hjelp! Klødd av og på i et par dager. Nå klør det forferdelig på haka. Istad klødde det på armen. Jeg har ikke genser på haka så kan ikke være vaskepulveret (klør ikke på beina f.eks). Har ikke vaska haka med dusjsåpe... så kan ikke være den... Men HVA kan det være? samme følelse som et allergisk utslett Har ikke spist noe jeg ikke tåler. Anonymous poster hash: 89587...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Gravid? I så fall, ta en telefon til legevakten. Ellers er det mulig å plutselig ikke tåle noe man tidligere tålte. Det er også div. tilstander som kan gi mye kløe, ting som man bør oppsøke lege for å få utelukket. Anonymous poster hash: 25cec...bb5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Leverproblemer? Opphopning av giftstoffer kan visst gi kløe. Anonymous poster hash: 6efba...f33
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Gravid? I så fall, ta en telefon til legevakten. Ellers er det mulig å plutselig ikke tåle noe man tidligere tålte. Det er også div. tilstander som kan gi mye kløe, ting som man bør oppsøke lege for å få utelukket. Anonymous poster hash: 25cec...bb5 Ikke gravid Men jeg hadde ikke spist noe... Vært mye hos lege pga andre problemer. Orker ikke å dra dit hele tiden (var der sist på mandag) Anonymous poster hash: 89587...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Leverproblemer? Opphopning av giftstoffer kan visst gi kløe. Anonymous poster hash: 6efba...f33 Men jeg er ikke gul? Anonymous poster hash: 89587...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Kan man klø på kroppen av støvallergi? Anonymous poster hash: 89587...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå