Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 hadde en sa i uke 10. Jeg blødde i 2 dager og hadde fått time til ul dagen etter. Plutselig var det som om vannet gikk, ble klissvått i trusa, og helt blankt/lysrosa søtlig lukt. Kan tenke meg at det kunne være 1/2-1 dl. Fortalte dette når jeg var på ul, og fikk spørsmål om det kunne være urin, noe jeg sa at det ikke kunne være, det ville jeg luktet og sette på fargen om det hadde vært det. De hadde tydeligvis ikke noe godt svar på hva dette var, og sa at det kunne ikke være fostervann, for det var for tidlig. Er det noen andre som har opplved dette? Anonymous poster hash: d4ca6...105
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Mistet i uke 13. Kan virkelig ikke huske at vannet gikk... Bare blod og slim og et foster Anonymous poster hash: 9f62b...8f7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Dytter litt på denne, da jeg gjerne vil ha flere svar. At "vannet gikk" var forresten på dag 2, var da jeg syntes at alle symptomene forsvant også. Hadde allerede fått time til ul da. HI Anonymous poster hash: d4ca6...105
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Dytter litt på denne, da jeg gjerne vil ha flere svar. At "vannet gikk" var forresten på dag 2, var da jeg syntes at alle symptomene forsvant også. Hadde allerede fått time til ul da. HI Anonymous poster hash: d4ca6...105 Kan umulig være fostervann... Anonymous poster hash: 9f62b...8f7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Kan umulig være fostervann... Anonymous poster hash: 9f62b...8f7 Godt mulig, ikke vet jeg, men spørsmålet mitt er; Hva var det da? Urin var det ikke, det er helt sikkert. HI Anonymous poster hash: d4ca6...105
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Godt mulig, ikke vet jeg, men spørsmålet mitt er; Hva var det da? Urin var det ikke, det er helt sikkert. HI Anonymous poster hash: d4ca6...105 Utflod kan være veldig vannete...i hvert fall når det er noe som er i ulage i skjeden. Fostervann på den tiden er bittelite..fordi fostersekken er så lite Anonymous poster hash: a2bbe...b5b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 I siste svangerskap slet jeg med store blødninger. Kunne sitte på do og så var toalettet mørkerødt av blod etterpå. I tillegg lakk jeg av og til en blank væske når jeg stod i dusjen (det var gjerne før jeg hadde tatt på vannet så det var lett å se og den føltes litt tykkere og seigere enn vann). Vil tro det var omtrent samme mengde som det du beskriver hver gang. Pga blødningene dro jeg til GU-sjekk og spurte samtidig om hva dette var, men det visste de ikke. Hos meg viste det seg heldigvis å ikke være SA. Ved utvendig undersøkelser var livmorhalsen åpen og det så dårlig ut, men ved innvendig UL var alt fint. Det så ikke ut som det var lite fostervann heller....Så hva det var jeg lakk vet jeg fortsatt ikke. Anonymous poster hash: f977e...68c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Jeg hadde samme opplevelse bare dette var bare noen dager før jeg skulle føde. Jeg var sikker på vannet hadde gått da jeg våknet av å være helt blaut, det luktet heller ikke urin og var litt lyserosa. Det de sa til meg det kunne være var at jeg hadde fått masse tynn tynn utflod bare sånn plutselig noe som kunne skje ved en graviditet. Anonymous poster hash: adbb0...8b8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Ok. Takk for svar. Da var det sikkert det. HI Anonymous poster hash: d4ca6...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå