Gå til innhold

Selskap med 10 åring hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 4 stk over i kveld å spille brettspill å ta et par øl, men så viser det seg at gutten på 10 år ikke skulle overnatte likevel. Er det greit å ha folkene over mens gutten sitter på rommet å ser film eller spiller? Han bruker får være våken litt i helgene likevel, å jeg har ikke tenkt å drikke alkohol når han er hjemme, samboer kommer til å ta litt øl, men ikke så han blir beruset. De andre blir å ta et par øl, men det er på ingen måte en fyllefest, mer spilling og fliring og god stemning. Er dette ok?

Anonymous poster hash: 717c4...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

Jeg hadde vel ikke sendt ungen på rommet,men et par øl er ikke noe problem en gang i blant. Da går jeg ut fra at det er kosepils og ikke fyllepils.

Skrevet

Ja hvis gutten synes det er ok.

Anonymous poster hash: 6683d...4cc

Skrevet

Helt ok!

Gi ham noe godt å kose seg med, og lei en spennende film 😊

Vår tiårig må legge seg klokken ni på lørdager, så han hadde kanskje fått sitte sammen med oss til halv ni, og så gått på badet.

Skrevet

Ja har pratet med han og han kjenner jo de som skal komme:) han var leggetid 10, så han syns det var topp å få lov å sitte å spille på rommet til da :) er på ingen måte noen fyllefest, da hadde jeg ikke vurdert det en gang.

HI

Anonymous poster hash: 717c4...5b5

Skrevet

Jeg ville aldri sendt ungene på rommet om vi hadde selskap. De er 9 og 12 og hadde heller blitt med oss voksne på å spille. Vi drikker aldri mye. Ungene tåler godt å se oss etter 2 Øl.

Anonymous poster hash: a70a5...e7e

Skrevet

Selvsagt.

Anonymous poster hash: 13893...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...