Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Ganske frustrerende. Har prøvd alt annet og det eneste som fungerer er Shakes. Har prøvd absolutt alt tror jeg. Nå sist med 1500 kalorier, balansert mellom karbo fett og protein, da gikk jeg OPP! Lavkarbo funker en uke, så stopper det. Og nå har jeg gått ned til 1200 kalorier og ingenting skjer. Trener styrke og kondisjon. Går ikke ned i cm heller så det er ikke fordi jeg får muskler det stopper. Er redd jeg må på pulver igjen, men skulle ønske noe annet fungerte. Er 170 cm og veier 90 kg. Ganske tjukk ja... Noen med samme erfaring? Anonymous poster hash: 523d8...612
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Har du sjekket stoffskiftet? Hvis du har brukt mange pulverkurer og gått opp og ned har du kanskje "ødelagt" forbrenningen? Anonymous poster hash: 1a094...c50
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Ganske frustrerende. Har prøvd alt annet og det eneste som fungerer er Shakes. Har prøvd absolutt alt tror jeg. Nå sist med 1500 kalorier, balansert mellom karbo fett og protein, da gikk jeg OPP! Lavkarbo funker en uke, så stopper det. Og nå har jeg gått ned til 1200 kalorier og ingenting skjer. Trener styrke og kondisjon. Går ikke ned i cm heller så det er ikke fordi jeg får muskler det stopper. Er redd jeg må på pulver igjen, men skulle ønske noe annet fungerte. Er 170 cm og veier 90 kg. Ganske tjukk ja... Noen med samme erfaring? Anonymous poster hash: 523d8...612 Med så høy overvekt ville jeg vurdert slankeoperasjon hvis du har forsøkt mye uten hell. Anonymous poster hash: 753e8...c16
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Med så høy overvekt ville jeg vurdert slankeoperasjon hvis du har forsøkt mye uten hell. Anonymous poster hash: 753e8...c16 Slankeoperasjon er overhodet ikke aktuelt og jeg er heller ikke tykk nok til å få det. Da er pulver alternativet bedre. Til deg som foreslo stoffskiftet, jeg tok prøver hos legen sist uke og venter svar. Legen lurte litt på det samme.... Anonymous poster hash: 523d8...612
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Hvor lenge har du holdt på med kur? Hvis du ikke går ned i vekt på 4 uker på 1200 kcal pr dag er du en medisinsk sensasjon. Anonymous poster hash: ef5e5...44b
☆☆☆ Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Så kraftig overvekt? Hennes bmi er på 24,2 det er innafor normalen.Regnefeil? Uansett, ikkje akkurat operasjonskandidat..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Så kraftig overvekt? Hennes bmi er på 24,2 det er innafor normalen. 1.70 og 90 kg er virkelig ikke innenfor normal bmi... enten har du lest feil eller regnet kraftig feil... Anonymous poster hash: 78cbe...378
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Så kraftig overvekt? Hennes bmi er på 24,2 det er innafor normalen. Eller 31,1 Anonymous poster hash: 7a205...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 1.70 og 90 kg er virkelig ikke innenfor normal bmi... enten har du lest feil eller regnet kraftig feil... Anonymous poster hash: 78cbe...378 Øøøøh.... eller 31.1 altså fedme Anonymous poster hash: 0f859...dc7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Slankeoperasjon er overhodet ikke aktuelt og jeg er heller ikke tykk nok til å få det. Da er pulver alternativet bedre. Til deg som foreslo stoffskiftet, jeg tok prøver hos legen sist uke og venter svar. Legen lurte litt på det samme.... Anonymous poster hash: 523d8...612 Har du prøvd ketolyse? Jeg går heller ikke noe særlig ned på vanlig lavkarbo Anonymous poster hash: edb89...ec1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Så kraftig overvekt? Hennes bmi er på 24,2 det er innafor normalen. Nei, hennes bmi er på 31,1. Det er regnet som fedme. Anonymous poster hash: ef5e5...44b
Mamma_til_2 Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 Brukte en kalkulator på nett og den gav meg det svaret! Men gikk nå inn på 2 andre og de gav 31.1 så min feil! Da er hun overvektig da. Sorry sorry sorry skal ikke gjenta seg, fint at 4 stk måtte henge seg opp i det😊😁
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 Ganske frustrerende. Har prøvd alt annet og det eneste som fungerer er Shakes. Har prøvd absolutt alt tror jeg. Nå sist med 1500 kalorier, balansert mellom karbo fett og protein, da gikk jeg OPP! Lavkarbo funker en uke, så stopper det. Og nå har jeg gått ned til 1200 kalorier og ingenting skjer. Trener styrke og kondisjon. Går ikke ned i cm heller så det er ikke fordi jeg får muskler det stopper. Er redd jeg må på pulver igjen, men skulle ønske noe annet fungerte. Er 170 cm og veier 90 kg. Ganske tjukk ja... Noen med samme erfaring? Anonymous poster hash: 523d8...612 Hva spiser du når du går på lavkarbo, da? Er dessverre mange som gjør mye feil der og derfor føler det ikke fungerer. Anonymous poster hash: 9e748...cac
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 Du må jo regne feil, eller spise helt feil? Om du virkelig lever på 1200 kalorier om dagen vil du gå ned i vekt altså. Veier du maten, skriver du opp absolutt alt, drikke, kaffen du kjøper ute med melkeskum osv? Den matbiten du spiste fra asjetten til ungen, det du smaker når du lager mat osv osv. Anonymous poster hash: 7a205...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Har du prøvd å følge en meny helt slavisk, ikke spise eller drikke noe som helst annet enn det som står i myenyen? Ikke tenke selv i det hele tatt, bare spise nøyaktig det som står og se hvordan kroppen reagerer? Jeg står veldig likt til deg, er 174 cm og veide i dag tidlig 92 kg. Håper å gå ned minst 10 kg innen 17.mai. Jeg tenkte jeg skulle følge dette opplegget helt slavisk og se hvor jeg ender http://www.melk.no/helse-og-livsstil/kosthold-vekt-og-trening/dagsmeny-for-kvinner-1600-kcal/ Anonymous poster hash: 7a205...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 Slankeoperasjon er overhodet ikke aktuelt og jeg er heller ikke tykk nok til å få det. Da er pulver alternativet bedre. Til deg som foreslo stoffskiftet, jeg tok prøver hos legen sist uke og venter svar. Legen lurte litt på det samme.... Anonymous poster hash: 523d8...612 Med 31,1 i bmi er du så overvektig at du mest sannsynlig ikke klarer det på egenhånd. Privat opererer de overvektige med over 30 i bmi. For å få det offentlig må du nok slanke deg noen runder til (slik at du ender opp med å gå opp noen kilo til hver gang). Da er du også kvalifisert i det offentlige etter noen år. Anonymous poster hash: 753e8...c16
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 Jeg følger til punkt og prikke og skriver opp ALT jeg spiser og vet jeg ikke lurer meg selv. Ketolyse har jeg forsøkt uten mer hell. Jeg er også litt opptatt av at jeg ikke kan ha et altfor sært kosthold, det skal være mulig å spise med familien. Jeg tipper det får bli en måned på pulver og så heller holde meg på 1200 etterpå for å ikke gå opp. Anonymous poster hash: 523d8...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå