Gå til innhold

Dette er en skyggestrek og ikke en positiv test?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å tolke denne?

Det passer ikke med et barn til..

Anonymous poster hash: 2b8e7...fae

post-42-334146_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er positiv

Skrevet

Ikke godt å si, ta en ny test om et par dager og se om den blir sterkere

Anonymous poster hash: 5ce75...866

Skrevet

Den er da virkelig positiv?

En skyggestrek? Ikke en skygge det der, det er en strek.

Anonymous poster hash: 7b487...b14

Skrevet

Jeg tror jeg la ut feil bilde.. Syntes jeg ser streken bedre her, men det er ikke bare jeg som ser den?

post-42-48160_thumb.jpg

Skrevet

Jeg tror jeg la ut feil bilde.. Syntes jeg ser streken bedre her, men det er ikke bare jeg som ser den?

Fortsatt positiv
Skrevet

Sjekk hva det står på forpakkningsvedlegget? Hva viser den?🙈

Anonymous poster hash: 73f6d...a5f

Skrevet

Jeg ser en svak strek...men når skulle du hatt mens? Hvis det er over tiden ville en sånn strek vært kjemisk graviditet hos meg

Anonymous poster hash: e345f...a45

Skrevet

Jeg skal ha mensen 9 februar, så det er 5 dager til..

HI

Skrevet

Når jeg har vært gravid har vært gravid har jeg ikke tatt test før den dagen jeg skulle ha mens og da har begge strekene vært like sterke, altså et helt tydelig pluss/kryss, men når det enda er så mange dager til forventet mens kan jo testen være veldig svak og fremdeles positiv....

Skrevet

Jeg tok en CB digital også, denne viste "ikke gravid". Jeg ser streken, men tenker dette kan være en skyggestrek? Mannen har kun hoppet av i svingen, og ikke kommet inni meg. Syntes det hele virker litt rart.. Men jo, jeg ser jo streken..

Skrevet

Jeg tok en CB digital også, denne viste "ikke gravid". Jeg ser streken, men tenker dette kan være en skyggestrek? Mannen har kun hoppet av i svingen, og ikke kommet inni meg. Syntes det hele virker litt rart.. Men jo, jeg ser jo streken..

Hoppe av i svingen er ikke prevensjon, det minsker sjansen for svangerskap, men er ikke prevensjon.

De digitale testene krever mye mer hormoner enn de andre testene så de viser sjelden positiv før etter forventet mens, så det lønner seg ikke å sløse bort penger på digitale tester 5 dager før forventet mens. De vanlige testene er mye mer følsomme og kan vise positivt før forventet mens.

Du får ta en ny i morgen tidlig (og huske å oppdatere oss)

Jeg har forresten en jente som ble til på omtrent samme måte. Mannen her hoppet ikke av i svingen engang, var bare innom og hilste på under forspillet mens utløsningen kom et helt annet sted lenge etterpå, likevel ble jeg gravid gitt. Må ha vært et par dyktige svømmere i smøringen hans ;)

Her var det ingen krise da, ble bare litt tettere mellom barna enn vi hadde tenkt oss.

Skrevet

Jeg ser ikke ett plusstegn men mulig jeg er blind.

Skrevet

Den er ikke positiv. Om den er så svak at du såvidt kan se den er det enten kjemisk, eller du har såvidt begynt å produsere hcg. Jeg hadde kjemisk og streken var svak men tydelig rosa. I tillegg fikk jeg gravid 1-2.. dette var et pr dager etter ikm så følte meg ikke gravid. Begynte å blø en uke senere.. ville ikke tolket denne som positiv. Test heller igjen om 5 dager om du likevel er usikker.

Men om han har hoppet av, og du ikke har kommet til ikm en gang, hvorfor mistenker du graviditet? Og attpåtil kjøper flere tester for å sjekke? For meg virker det som du ønsker å være gravid og håper på å se stre og derfor ser den..

Anonymous poster hash: 67b49...199

Skrevet

Jeg har sovet dårlig, drømt mye, vært mye trøtt, svimmel og humørsyk. Har tenkt at dette kan være mangel på vitaminer, men jeg hadde en test liggende hjemme jeg tenkte jeg kunne ta for å legge fra meg tanken om at dette kunne være en graviditet. Da jeg fikk en svak strek, dro jeg for å kjøpe flere.

Dette er på ingen måte ønskelig, og det er nok panikken som gjør at jeg godt kunne kjøpt 20 tester til bare for å få en bekreftelse på at dette ikke er en graviditet. Om dette er en graviditet, er det ikke noe som kommer til å bli fullført - derfor håper jeg noen av dere har rett når dere sier den er negativ.

Skrevet

Jeg har sovet dårlig, drømt mye, vært mye trøtt, svimmel og humørsyk. Har tenkt at dette kan være mangel på vitaminer, men jeg hadde en test liggende hjemme jeg tenkte jeg kunne ta for å legge fra meg tanken om at dette kunne være en graviditet. Da jeg fikk en svak strek, dro jeg for å kjøpe flere.

Dette er på ingen måte ønskelig, og det er nok panikken som gjør at jeg godt kunne kjøpt 20 tester til bare for å få en bekreftelse på at dette ikke er en graviditet. Om dette er en graviditet, er det ikke noe som kommer til å bli fullført - derfor håper jeg noen av dere har rett når dere sier den er negativ.

Om et svangerskap er så lite ønsket at du har tenkt da abort om du blir gravid må du seriøst begynne med prevensjon altså, hoppe av i svingen er ikke prevensjon!

Skrevet

Det er IKKE rart å bli gravid av å hoppe av i svingen 😆 basis kunnskap

Anonymous poster hash: 0a64c...ea5

Skrevet

Det er helt sikkert en svak strek der. Du er nok gravid, ja.

Anonymous poster hash: 4d0ef...2bd

Skrevet

Du er nok gravid ja! Du burde kjøpe en sånn "test deg tidlig"- test, den vil nok vise et klarere resultat

Anonymous poster hash: 141be...b6d

Skrevet

Ser ikke noe kryss på det første bildet i hvert fall

Anonymous poster hash: 230ba...51f

Skrevet

Skyggestrek. Fått det mange ganger.

Anonymous poster hash: 63397...cdb

Skrevet

Jeg er gravid i uke 23. Barnet er ønsket og planlagt. Tok en Clearblue test fem dager før ikm og tre dager før ikm fikk det samme resultatet begge gangene. En tydlig negativstrek + en svak skyggetrek. På dagen for ikm tok jeg en ny test- denne var positiv :) Mitt råd er: prøv å være tålmodig og ta en ny test dagen for forventet mens. Uansett lykke til :)

Skrevet

Jeg har en sving på 9år ;)

Anonymous poster hash: a4757...2c2

Skrevet

For meg ser dette ut som en positiv test.

Anonymous poster hash: 6a00d...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...