Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Er helt blank i hodet og trenger tips. Anonymous poster hash: 2508f...8eb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Jeg skal jobbe. Har fått liv i mine fjortiser, ikke like blide men hun som sover lengst syns igrunn det var greit å bli vekket når jeg slapp kaninen opp i senga. Hu har endelig skjønt det er litt lurt å ikke sove så lenge i helgene, for da er det så vanskelig å sovne i uka. Lenge sover hun, men ikke så lenge nå. Meg og mannen daffer forran tv og peisen, jeg skal snart i dusjen klar for en ny dag på jobb. Anonymous poster hash: 324c6...be8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Her ligger en spysyk 8-åring på sofaen og sover så det blir ikke mye action i dag gitt... Kommer meg vel ikke på butikken engang. Men jeg kan jo komme med noen forslag for det ☺️ Svømmehallen Tur i skogen Tur i fjæra Bytur og cafebesøk Besøke besteforeldre Invitere en venn av barnet Bake boller Gå på kino Bowle Anonymous poster hash: d8e2d...58c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Barna spiller ps4, jeg har nettopp spist frokost. Jeg vet ikke hva vi skal enda idag, det blir ikke noe veldig spesielt. Men en tur ut, det må vi få til. Jeg jeg antar at det blir en gåtur i skogen eller noe slikt. Anonymous poster hash: eaeea...3e4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Prøve å overleve en dag på sykehus. Toåringen ligger med cpap og er dårlig. Går fremover da, håper vi får reise hjem snart. Anonymous poster hash: dad34...975
TinaK 1990 Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 9 åringen er på fotballtrening nå, 6 åringen leker i hagen med en nabo, 3 åringen er på tur med besteforeldre i byen, 1 åringen er på tur med pappaen sin for å sove... Vi skal en tur på ski etter lunch alle sammen, 1 åringen i pulk og resten på ski da. Ellers intet!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Gå en tur, gjøre noen yogaøvelser og pakke ut noen kasser etter flytting. Ingen barn hjemme her idag. Anonymous poster hash: 56873...944
februarprins2013 Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 vaske klær . så har vi vert en tur på badeland idag, går nesten ikke an og gå ute, så glatt
Mummy79 Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Storrengjøring hjemme og så en velfortjent middag på resturant 😊
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Håndballtrening, svømmehallen, storhandel av mat, middag hjemme nå snart. Anonymous poster hash: bf746...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå