Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Minste har hatt litt feber i natt, ikke noe for øyeblikket. Men hun har en grusom hoste og jeg tror ikke inneklimaet vårt er bra for henne. Må fyre i ovnen i dag, og den 'slår ned' hele tiden, så det stinker bål i stua😳 Ville dere lagt ungen i vogna for å sove? Er et par minus ute og hun ligger i voksipose med ullklær på... Anonymous poster hash: 848ef...8b2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Du ser jo fort om det blir verre eller bedre Noen som hoster blir bedre av kald luft, andre hoster bare mer. Men hvis jeg hadde hostet selv hadde en røykfri luft og lunt og godt nedi posen vært bedre enn ei varm stue. Anonymous poster hash: 604cd...af7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Hadde nok lagt ute. Deilig med kald luft når man er tett. Anonymous poster hash: 05409...4cf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Sov ute😊 Hostet litt, men fikk seg en god lur. Og er blid og fornøyd nå. Bittelitt feber da, men tror hun hadde godt av det. Anonymous poster hash: 848ef...8b2
februarprins2013 Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 min sov alltid ute selvom han var syk, ble aldri verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå