Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Er det verdt de ekstra studiepoengene? Føler dere dere får mye ut av det? Man får jo så klart bedre kunnskap på området man tar videreutdanning på, jeg mener, er det noe dere får brukt i barnehagehverdagen? Er litt redd spørsmålet blir misforstått nå.. Jaja.. Har lyst til å søke på videreutdanning, men 100% jobb og 50% studie, 3 barn som skal følges opp. Liker veldig godt å studere, men er redd det kan bli litt mye, selv om jeg har veldig lyst.. Hjelp meg å bestemme meg! 😄 Anonymous poster hash: 90f0e...d68
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Jeg opplever at spes.ped var nyttig i alt arbeidet jeg gjør. Bidrar til å se ting i en større sammenheng. Fikk en litt annen tankegang og et mye bedre forhold til ppt. Om det du skal ta er nyttig i hverdagen kommer an på hva du studerer og om det passer med barnegruppa. Kjenner ei som jobber med førskolebarn, hun tok glsm og det har vært nyttig i hennes arbeid. Skal sies at hun er ped. leder på en ren førskolegruppe, så førskolebarna er sammen hver dag, hele dagen. Ei annen jeg kjenner har tatt flerkulturell pedagogikk, hun jobber i en barnehage med mange flerspråklige barn og har ansvar for oppfølging av blant annet flyktningbarn og deres foreldre. Anonymous poster hash: 38398...157
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Har tatt master i pedagogikk, 120 stp. Jobber nå som styrer. Om det var verdt det... tja. Har selv fire barn, og slet hardt for å komme gjennom studiet. Veldig usikker på om jeg hadde gjort det på nytt mens barna var små ja. Mitt råd er at du bør ha en stor interesse for egen faglig utvikling for å klare å stå et sånt løp. Lønnsmessig vil jeg nok aldri få igjen det jeg har investert i utdanning. Lykke til! 😊 Anonymous poster hash: 58a44...a29
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Hva har du tenkt å videreutdanne deg til hi? Anonymous poster hash: faf5a...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå