Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Ingenting slår en ordentlig saueskinnspose synes jeg. Det er vamt og mykt for baby i vogna. ' Men hvilken er best ? 10 år siden sist jeg hadde små, og mye har nok skjedd. Hadde Teutonia sin til forrige baby. Noen tips? Høstbaby. Anonymous poster hash: 8c205...68a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Takk for tips. Halv pris på jollyroom også. Men det står uklippet... Blir ikke det mye fluffy hår når de ikke er kortklippet? Anonymous poster hash: 8c205...68a
Herognå Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Jeg synes ikke det. Men jeg har hatt bare gulpebabyer. Så jeg har lagt en liten gulpeklut akuratt der de har hodet. Anbefaler å kjøpe den korte til vogn bagen og den lange tio sportsdel
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er veldig fornøyd med kaiser Anonymous poster hash: e9d48...031
Mamma_til_2 Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Nordlys - uten tvil! En jente i bhg har slik, uklippet det ser så behagelig ut og hun trenger ikke lag på lag med klær på for den er varm og lun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå