Gå til innhold

Eldste er så ofte forkjølet - Tran?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste elsker kaviar, og får nok dekket sitt daglige omega 3 behov dekket og vel så det. 

 

Men eldste spiser omtrent ikke fisk i det hele tatt. Fiskekaker og fiskepinner, men det er det. 

12 åringen er ofte forkjølet, yngste slipper unna som regel. 

 

Kan det være en sammenheng? 

Ellers spiser begge stort sett det samme når det gjelder frukt, grønt etc. 

 

 

Hvilke produkter er gode for en 12 åring når det kommer til omega 3 fettsyrer? 

Tran i opprinnelig form er ikke aktuelt. 



Anonymous poster hash: 4f6a9...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...