Gå til innhold

Når han er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden så fant jeg noen meldinger på tlf hans. ( ja jeg vet man ikke skal titte på kjærestens telefon, men når magefølelsen kommer så tenker en ikke klart) Der finner jeg da samtaler med flere damer. Han har sendt intime bilder og snakket til flere som at de var kjæresten hans. Leser videre og finner ut at med minst 3 av disse har han hatt sex med, tydeligvis over lengere tid og mange ganger 😢 Vi har prøvd å jobbe med det, men jeg stoler ikke på han lenger. Jeg føler meg så lite verdt, men hvorfor klarer jeg ikke å gå fra han? Den "makten" han har over meg. Hvordan kan jeg elske og være så redd for å miste en mann som har behandlet meg sånn?

Anonymous poster hash: c94fc...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel manipulert deg. Håper du klarer å komme deg unna en dag.

Klem

Anonymous poster hash: f94d2...aae

Skrevet

Å kjære deg... Du må prøve å finne kraften til å forlate han, dette er ikke et bli blivende sted. Du mister jo respekten for deg selv, men han mister jo også respekten for deg også. Blir du hos han vil det bare bli værre.

Men jeg opplevde noe lignende da jeg var veldig ung. Det var vondt å gå. Og han hadde en utrolig makt over meg. Det er vondt å gå fra noen hvis man tenker at personen antakelig ikke kommer til å savne deg engang. Jeg klarte faktisk ikke å gå før ting ble bedre og han viste meg stor kjærlighet. Da trampet jeg ut. Vel vitende om at han hadde det vondt.

Vanskelig å forstå dette for noen som ikke har opplevd det. Jeg heier på deg. ( men har dere barn?)

Anonymous poster hash: 94fec...481

Skrevet

Vi har ikke barn sammen så det er ikke noe tema med flytte fra hverandre osv da vi ikke bor sammen.

Følelsen som faktisk er verst er de søte meldingene han har sendt, sagt jeg skal gjøre det slutt med henne snart og da er jeg din. Men han har jo i tillegg sagt til meg hvor høyt han elsker og setter pris på meg.

Å sitte med en følelse at en ikke er bra nok er utrolig vondt og har nok ødelagt selvbildet mitt mer enn jeg innrømmer for meg selv.

Skrevet

Alt som binder deg til ham er manipulerte følelser. Her er det bare å komme seg vekk!

Skrevet

Har du barn?

Skrevet

Ja jeg har ett barn, men ikke med han.

Skrevet

Enig med de andre her. Syns heller ikke du er snill med deg selv. Du er og vil jo bli enda mer såret. Da er det bedre å være alene og komme seg framover. Tenke på deg selv og barnet ditt! Istedet for å bli hos han og ikke komme noen sted i livet.

Det er så mange som sårer hverandre! Du trenger ikke det i livet ditt! Stoff klem til deg

Anonymous poster hash: fc64b...d74

Skrevet

*skulle stå.... STOR klem😆

Anonymous poster hash: fc64b...d74

Skrevet

Jeg er jo enig i hva dere sier, jeg ser det kjempe godt. Hvorfor kan man ikke handle deretter? Fælt å si men man tenker jo bare, hvor mange mnd før han går på vift igjen. Jeg vet jeg burde dra, burde dratt for lenge siden.

Skrevet

Ville du latt barnet ditt bli behandlet slik du blir? Hvis ikke du tar deg sammen og står opp for deg selv, viser at du er et godt forbilde, så ender du opp med at barnet ditt lar seg behandle på samme måte

Skrevet

Ville du latt barnet ditt bli behandlet slik du blir? Hvis ikke du tar deg sammen og står opp for deg selv, viser at du er et godt forbilde, så ender du opp med at barnet ditt lar seg behandle på samme måte

Selvfølgelig vil jeg ikke at mitt barn skal bli behandlet slik, ikke er det noe jeg deler med henne heller.

Skrevet

Selvfølgelig vil jeg ikke at mitt barn skal bli behandlet slik, ikke er det noe jeg deler med henne heller.

Unger får med seg mer enn mann tror. Dessuten er det ofte slik at de som lar seg tråkke på av en gjør det på mange andre områder av livet også. Så lær å stå opp for deg selv.
Skrevet

Har opplevd det samme som deg, og det er et helvete rett og slett! Jeg kunne ikke se forbi det, og flyttet ut etter en stund (venter altfor lenge)

Nå har jeg en samboer og har fått to barn med han. Jeg føler en trygghet som jeg ikke følte med eksen. Om han feks er på byn, så sitter jeg ikke hjemme med klump i magen. Og det er en veldig god følelse!

Jeg kan love deg at du får det bedre uten han! Og det finnes menn der ute som ikke trakker over deg uten å nøle! Du kommer til å føle en lettelse etterhvert! Ingen fortjener å bli behandlet som dritt.

Lykke til, gjør det for deg og barnet ditt ❤

Anonymous poster hash: 808fd...d1b

Skrevet

Hvorfor mener du at du ikke fortjener bedre?

Hvorfor vil du straffe deg selv med å fortsette å være sammen med ham?

Dette tror jeg er viktige spørsmål som du bør finne svar på for din egen del.

Og etterpå må du riste deg selv ut av den boblen du er i - stikk hull i boblen du sitter i og se heller virkeligheten for det den er.

Du elsker ikke ham eller den han er - du elsker det bildet du tviholder på av den du trodde han var og nekter å innse hvem han egentlig er.

Han elsker ikke deg - da hadde han ikke holdt på som han gjør med andre damer.

Det er du som må ta et valg. Vil du tillate ham å fortsette å tråkke på deg, psyke deg ned, manipulere deg og vise deg null respekt, da kan du selvfølgelig bare fortsette sammen med ham. Er det det du vil?

Vil du stå opp for deg selv og innse at du fortjener bedre, at du nekter å la deg manipulere og psyke ned - da går du fra ham.

Dere bor ikke sammen, da er det egentlig ganske enkelt. Han fortjener ikke noe fra deg. Så send han en sms, fortell ham at forholdet ikke fungerer for deg og at det derfor er slutt mellom dere og at du ber ham akseptere dette og ikke kontakte deg noe mer. Det er faktisk bare å gjøre det - men du må ville og gjøre det selv.

Altenativt kan du selvfølgelig fortsette i forholdet og sikre at du ødelegger deg selv, mister selvtillit og troen på at noen kan elske deg. Ditt valg.

Bare gjør det, du må gjøre det uansett. Slå opp med ham her og nå.

Anonymous poster hash: 9cb8b...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...