Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hvordan ble det når du ble gravid? Drømmer liksom ikke om å måtte gå hjem fra NÅ av. Fikk dere andre arbeidsoppgaver? Jobber innenfor psykiatri. Mye utageringer. Når måtte dere eventuelt slutte i jobben? Så redd jeg har lange kjedelige Mnd i vente. Og når informerte dere arbeidsgiver? Anonymous poster hash: 4d928...cc8
Wawli Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Jeg jobber med utagering. Jeg har ikke vært gravid, men jobber med flere som er og har vært gravide. Dersom du jobber med mennesker som er utagerende foreslår jeg at du spør arbeidsgiveren din om du kan omplasseres midlertidig. Dette er jo hvis du feks jobber i kommunen. Ellers kan du vel gjøre andre praktiske oppgaver som ikke involverer pasientrettet arbeid og pleie generelt? Du kan jo ikke akkurat gå hjemme på det grunnlaget at du har en jobb som ikke er særlig sikker/funksjonell når man er gravid. Da er men ærlig og sier det som det er. Du kan jo like gjerne fortelle det til arbeidsgiver når du vet at du er gravid slik at du kan omplasseres eller gjøre andre oppgaver så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg måtte holde meg unna de farlige pasientene, så jeg gjorde andre ting. Anonymous poster hash: cb4b7...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå