Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 På onsdag falt jeg på isen. Rakk ikke å ta imot med henda så falt rett på halebeinet. Det er så vondt!! Gjør vondt å gå, stå, sitte og ligge. Når jeg nyser får jeg kjempe vondt og bøye meg ned er en utfordring. Det er derimot ikke slik konstant. Er en liten smerte der konstant, men de ekstremt vonde kommer med jevne mellomrom. Noen som har vært borti det samme? Anonymous poster hash: d1ed0...c4d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Det er sikkert en brist. Det er utrolig vondt og ubehagelig Gooo bedring Anonymous poster hash: 1da37...bc3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Skjedde meg i våres. Om du mister følelse i huden, spesielt innside av lår må du til legen. Hevelsen KAN i sjeldene tilfeller gi nerveskader sa legen min. Bare smerte må du bare leve med. Jeg hadde det som deg, vondt hvis jeg hostet og nøs. Det satt i leeeeenge. Sikkert syv/åtte måneder. Anonymous poster hash: 7c3a1...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå