Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Forstår ikke at det er mulig å bli så "desperat"... Nå har jeg vært på date med han et par ganger og ja jeg flørter med han og liker han men så fort han åpner munnen så går han for langt.. Han har spurt om jeg skal være damen hans og kjøpte en ring til meg i bursdagsgave... Jeg har blitt lei av å svare på hans meldinger og forklare til han som en unge at jeg ikke er klr for noe seriøst enda.. Nå er han sur fordi jeg ikke svarer han lengre.. Hva hadde du gjort for å forklare han at han ikke er så veldig klok?? Anonymous poster hash: 42959...e1b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Hadde helt ærlig svart noe ala "Helt ærlig, så føler jeg ikke at vi har den rette kjemien, og jeg tror derfor ikke det er en god ide å fortsette videre." Anonymous poster hash: 71faa...e06
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Det har jeg gjort alt Anonymous poster hash: 42959...e1b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Dette har du lagt opp til helt selv - trolig fordi du selv er like desperat som han...?! Når du flørter med og dater en fyr du blir kvalm av, da er det på tide å ta et oppgjør med deg selv. For da har du seriøse problemer! Og så lurer du på hva hans problem er?? Hans problem er deg. Ditt problem er deg! Fordi du gir mannen fullstendig motsettende beskjeder. Du sier du ikke vil ha noe seriøst, men du fortsetter å flørte med og date ham. Gratulerer, dette har du selv lagt opp til! Dropp all kontakt med ham, si at du ikke føler nok til å ha et forhold med ham, hverken nå eller i fremtiden og så ønsker du ham lykke til i fremtiden. Og så skaffer du deg hjelp selv! Anonymous poster hash: 5ec8c...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå