Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har i mange år, muligens i hele mitt liv, hørt høye toner og lyder som minner om en slags maskinene, i ørene. Det er ikke så høyt at det er noe problem. Hvis det er annen lyd, som hvis jeg snakker med noen eller jeg hører radio, merker jeg det nesten ikke. Til nå har jeg trodd alle har det sån, men er det renslig sån at dere andre hører i genuint når det er stille? Kan det jeg har være forløperen til tinitus? Jeg har ofte fått høre at jeg snakker høyt, men hørselstesten har ikke avdekket dårlig hørsel. Anonymous poster hash: d74ef...2ef
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Du har tinnitus. Jeg er lei for det for din del. Har det selg og er fryktelig lei for det for min del også... Anonymous poster hash: 8582f...82b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Du har tinnitus. Jeg er lei for det for din del. Har det selg og er fryktelig lei for det for min del også... Anonymous poster hash: 8582f...82b For min del gjør det ikke noe. Det er ikke veldig plagsomt, men greit å vite hva det er. Anonymous poster hash: d74ef...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå