Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg sendte med favoritt maten på skolen, taco salat, er tross alt fredag Etter skolen dro vi på mc donals og kino har kun et barn hjemme i dag så ville gjøre litt ekstra ut av dagen Hva har dere gjort bevist for å glede barna deres i dag? Anonymous poster hash: 609d1...839
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Bare vi to dro på butikken😊 Anonymous poster hash: 3883a...945
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Dro på Pokemonjakt 👍 Anonymous poster hash: fdac7...730
Herognå Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Jeg lagde laksetaco som hadde vært et ønske i mange dager:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 8-åringen fikk bli med en venninne hjem etter skolen, og da hun kom hjem fikk hun hjelpe meg på kjøkkenet. Hun elsker å hjelpe på kjøkkenet, skravler på inn og utpust mens hun kutter grønnsaker, 10-åringen fikk overnatte hos en venninne, så henne har jeg ikke sett i ettermiddag. 13-åringen hadde med to kompiser hjem fra skolen, de fikk brødskiver og sjokolademelk før de gikk videre til en av kompisene der de har vært helt til nå. Mannen har reist for å hente han nå. 16-åringen fikk invitere to kompiser til middag, så de har spist taco her i dag. Jeg kjøpte også inn smågodt, potetgull og brus så nå er de fire gutter og fire jenter fra klassen i kjellerstua og ser på film. Anonymous poster hash: 8eb1b...0bd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 I dag har barnehagen hans planleggingsdag så vi har koset oss masse Sønnen min fikk velge seg ett kostyme til å ha på karnevalet i morgen så da ble han veldig glad. Etterpå spiste vi pizza på Dolly som han også synes er noe stort ettersom vi sjeldent gjør det. Så var å såg i leketøybutikk mens vi ventet på kinofilmen vi skulle se,å småen bare eeelsker å gå rundt i leketøybutikk å se på alt han ønsker seg. Etterpå så vi Trolls på kino som jeg personlig syns var gørrkjedelig,men småen likte den heldigvis godt Anonymous poster hash: f7bec...225
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Vaska dem rein for spy. Om igjen og om igjen og om igjen.... Anonymous poster hash: e51d4...dc9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 Spilt stigespillet, lest noen bøker og latt ham se så mye barne-tv han ville. (Han er syk.) Anonymous poster hash: 9b3df...5fe
Herognå Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 8-åringen fikk bli med en venninne hjem etter skolen, og da hun kom hjem fikk hun hjelpe meg på kjøkkenet. Hun elsker å hjelpe på kjøkkenet, skravler på inn og utpust mens hun kutter grønnsaker, 10-åringen fikk overnatte hos en venninne, så henne har jeg ikke sett i ettermiddag. 13-åringen hadde med to kompiser hjem fra skolen, de fikk brødskiver og sjokolademelk før de gikk videre til en av kompisene der de har vært helt til nå. Mannen har reist for å hente han nå. 16-åringen fikk invitere to kompiser til middag, så de har spist taco her i dag. Jeg kjøpte også inn smågodt, potetgull og brus så nå er de fire gutter og fire jenter fra klassen i kjellerstua og ser på film. Anonymous poster hash: 8eb1b...0bd Er så koselig med mange barn! Jeg gleder meg til nr.4 kommer i hus her😁
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 Spilt stigespillet, lest noen bøker og latt ham se så mye barne-tv han ville. (Han er syk.) Anonymous poster hash: 9b3df...5fe Og laget pannekaker, på forespørsel, men da de var ferdige hadde han vondt i magen og ville ikke ha noe mat likevel. Anonymous poster hash: 9b3df...5fe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 Åååhh godt å se at mange tenker over dette høres ut som alle barna har hatt en fin dag Anonymous poster hash: 609d1...839
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 Vi har kost, sunget, lekt og lest. Tok enkel middag for å ha masse tid sammen. Anonymous poster hash: 237a0...4d2
Marriet Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 Dro på badeland rett etter barnehagen. For å bøte på min dårlige samvittighet på grunn av mitt manglende nærver denne eksamensuka.
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Byta ut treningstur aleine med rusletur med eldste då eg vart avslørt på veg ut. Endret 3. februar 2017 av ★..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #17 Skrevet 3. februar 2017 Dro på cafè og delte et kakestykke. Anonymous poster hash: e9ef4...eb3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #18 Skrevet 3. februar 2017 Huff ikke den beste dagen i dag Anonymous poster hash: 8e737...cf4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 Kjøpt masse frukt og latt de få lage dessert selv,fruktsalat. Anonymous poster hash: 97cdc...358
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 Minste: Hentet veldig tidlig i bhg, og tok henne med på badeland. Hun fikk en kjærlighet på butikken også. Eldste: Overasket han med grandis til middag,og sa ja til å få overnatte hos en kompis. Han fikk også med en pose popcorn de kunne dele. Anonymous poster hash: 8cd46...1e0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #21 Skrevet 3. februar 2017 Vært ute i hele dag og gått på skøyter, ski og akt!! Grilla pølser og drikki kakao!! En herlig dag!! Anonymous poster hash: ea17c...51d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #22 Skrevet 3. februar 2017 Lagd dessert sammen og kost oss med den 😋😊 Anonymous poster hash: 4629b...89a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #23 Skrevet 3. februar 2017 Spilt brettspill( jeg haaaaater brettspill), spist taco, sett norske talenter. Så laget de ett show vi måtte se på å late som vi var dommere. Deilig, lat dag. Anonymous poster hash: f442c...aa9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #24 Skrevet 3. februar 2017 De fikk godteri 😂😂 få ting som gjør dem gladere enn snop Anonymous poster hash: 7bb62...e79
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #25 Skrevet 3. februar 2017 Er syk så har mest mast på de 🙈. Avsluttet dagen med film og godis med de tre minste mens største var på trening da, så grei avslutning. Fryktelig kjipt for både meg og ungene når jeg er syk og faren er på jobb, men de har ikke klaget da 😉 Anonymous poster hash: b6a66...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå