Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Har et barn på 11 mnd og er akkurat ferdig med permisjon. Har begynt på jobb igjen og sliter veldig med å takle det! Går fra å være sammen med barnet mitt 24/7 til ånfå 2 timer før h*n legger seg. Keg føler på et forferdelig savn og at jeg går glipp av så mye😢 er det andre som har taklet dette like dårlig? Anonymous poster hash: 270c2...b2c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Uff, ja.. datteren min var litt i underkant av 11 mnd da hun begynte i barnehagen. Det var mildt sagt tøft å skulle fungere optimalt på jobb og hjemme. Det gikk seg heldigvis til! Nå koser hun seg i barnehagen. Jeg skjønte tidlig Det ble for krevende å jobbe 100 %, så gikk over til 80. Det har hjulpet samvittigheten og savnet mye. Men helt seriøst. Det blir bedre! Fasen du/ dere er i er pyton, men det blir en hverdag. Og barna blir så godt ivaretatt og stimulert i barnehagen. Anonymous poster hash: 788c7...7a6
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg syntes også det var fælt i starten og savnet vesla fryktelig. Men det går seg til, ser jo at hun trives og har venner og selvom jeg fortsatt savner den tiden vi hadde hele dagene sammen så er det mye bedre nå og vi gjør mye ut av tiden vi har i helgene og ettermidagene.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Jepp! Jeg jobbet 100% da far hadde sine 10 uker perm. De ukene endte med at jeg leverte permisjonssøknad. Hadde perm uten lønn i 6 mnd. Barnet ble dermed 19 mnd da han begynte i bhg. Det gikk mye bedre. Anonymous poster hash: 92dad...837
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Jeg taklet det heller ikke. Gikk ned i stilling så snart pappapermisjonen var over. Bedre for meg og bedre for barnet mitt. Anonymous poster hash: 64544...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå