Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Minsten våknet full avvannkopper,overalt. Noen gode råd?? Hvitvask funker dårlig. Har kjøpt en mousse spesielt for vannkopper men den varer ikke lenge før det er pån igjen.. Har lest ett kjerringråd om aloe Vero og tenkte å få tak i det i morgen. Leste også at man burde strø potetmel på aloe veraen. Erfaringer? Anonymous poster hash: fdd57...1fd Anonymous poster hash: fdd57...1fd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Minsten våknet full avvannkopper,overalt. Noen gode råd?? Hvitvask funker dårlig. Har kjøpt en mousse spesielt for vannkopper men den varer ikke lenge før det er pån igjen.. Har lest ett kjerringråd om aloe Vero og tenkte å få tak i det i morgen. Leste også at man burde strø potetmel på aloe veraen. Erfaringer? Anonymous poster hash: fdd57...1fd Anonymous poster hash: fdd57...1fd Hvis det er helt ille kontakter du lege og hører om du kam bruke allergitabletter. Anonymous poster hash: f2811...af4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Ringte når andre barnet hadde det,men de ville ikke skrive ut noe... Anonymous poster hash: fdd57...1fd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Vi kjøpte en type skum som er spesielt til vannkopper på apoteket. Skulle smøres på jevnlig. Hvit med noe rød skrift/motiv på. Den hjalp bedre enn hvitvask og andre typer kløestillende midler. Men er det uutholdelig,så skal legen kunne skrive ut tabletter. Anonymous poster hash: 3568f...b32
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Vallergan brukte vi. Det brukte vi da barnet var yngre, og klødde seg til blods i søvne pga allergi. Legens anbefaling å bruke vallergan da hvitvask og annet ikke hadde særlig effekt. Anonymous poster hash: e885a...b8b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Vi brukte natron i badevannet, det virket. legen skrev også ut antihistaminer. håper det bedrer seg snart. Anonymous poster hash: 39a94...9b1
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Gi barnet en zyrtec. Demper kløe samt er søvndyssende. Jeg badet gutta hver kveld i grønnsåpevann. Vanlig (ikke med furunål, da lukter de parkett) 😂 . Det renser og forebygger infeksjoner. Jeg brukte leppepomaden til Forever Living på hver vannkopp. Ingen Forever fan , men det funket som ei kule ! 😊 Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Vi prøvde mye forskjellig da minsten var skikkelig plaget og hylskreik nesten hele natta. Det som til slutt virket best her var zyrtec og xylocain. Anonymous poster hash: 02ae3...581
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Zyrtec Anonymous poster hash: d82aa...c73
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 Da jeg hadde vannkopper som tolvåring, var det eneste som lindret det å ligge i badekaret. Anonymous poster hash: 3b99f...c6c
BabyBoom-84 Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 Vi fikk allergimedisin av lege - var hardt rammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå