Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Eller nakenbilder til andre mens dere har vært i et forhold? Anonymous poster hash: d03af...b81
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Nei...? Anonymous poster hash: 30bf5...22a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Herregud. Nei.nei.nei. Da er man jo rett og slett utro. Selv hvor dritt forholde er så holder man seg i skinnet!!! Anonymous poster hash: 7f555...445
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Ja 😳😞 Ikke at det forsvarer det så mye men det var ikke til noen jeg kjente eller har truffet. Vi vet ikke navnet på hverandre så der og da forsvarte jeg det for meg selv med at det ikke er så mye verre enn å se porno.. likevel hadde jeg ikke tålt at mannen gjorde det samme. Gir meg ingen god følelse akkurat. Var sint på mannen, ville avslutte forholdet. Men vi har det bra igjen nå. Prøver å tenke han har det bedre om han ikke vet. Ikke vits å såre noen for noe som ikke betyr noe. Men jeg skal ikke gjøre det gjen. Anonymous poster hash: 3bf87...66b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Hvordan kom du over det? Anonymous poster hash: d03af...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå