Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har nå over litt tid oppservert barnet mitt på 8 åt ha ticks. Nå siste tiden har det blitt noe annet også , når han gråter eller anstrenger seg veldig så blir ansiktet hans på en måte dratt bakover og øya går først litt opp så litt rundt for så å nesten gå bakover. Lege er kontaktet for henvisning til bup. Skolen er til stor hjelp. Men ønsker å høre om noen har opplevd noe slikt. Anonymous poster hash: ee228...f14
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har nå over litt tid oppservert barnet mitt på 8 åt ha ticks. Nå siste tiden har det blitt noe annet også , når han gråter eller anstrenger seg veldig så blir ansiktet hans på en måte dratt bakover og øya går først litt opp så litt rundt for så å nesten gå bakover. Lege er kontaktet for henvisning til bup. Skolen er til stor hjelp. Men ønsker å høre om noen har opplevd noe slikt. Anonymous poster hash: ee228...f14 Jepp. Noe av a la det.Sønnem min fikk plutselig utbrudd av tics i sommer. Dette viste seg ved at han åpnet munnen og lagde en form for grimase, litt vanskelig å forklare.. heldigvis var det forbigående. Vi lurte på om det var pga for mye stimuli i form av ipad, mobil etc..og ga han en pause fra det.. tror ikke det var det som var problemet. Har ingen teori på hva det var, men tenker at det de vokser og mye skal på plass. ( nervesystemet). Heldigvis gikk det som sagt over. Anonymous poster hash: b1826...d05
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Det er noen som kan få atypiske epilepsianfall når de blir veldig slitne eller emosjonelt opprørt. Kan minne litt om det også. Anonymous poster hash: 45949...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Så innlegget ditt på facebook også. Håper dere får hjelpen dere trenger, høres ikke bra ut Kan det være eplepsi?? Anonymous poster hash: f6c09...b59
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Facebook?? Synes ikke det er riktig arena for utlevering av barns sykdom 😔 Anonymous poster hash: b1826...d05
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Facebook?? Synes ikke det er riktig arena for utlevering av barns sykdom 😔 Anonymous poster hash: b1826...d05 Dette var på en lukket gruppe for alenemammaer så er nok ikke noen fare Anonymous poster hash: f6c09...b59
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Når du sier ar øynene ruller bakover tenker jeg ar legen burde sende barnet DOE utredning for epilepsi (BUP kan også gjøre dette). Har en gutt med tourettes og under utredningen i den forbindelse sjekket de foe epilepsi på sykehuset. Ticks kan være forbigående heldigvis (Tourettes er mye tyngre). Anonymous poster hash: e7410...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå