Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hvordan takle dette? Mannen har flere ganger sagt at dette er mellom meg og han. Men de henger seg opp i hvordan vi deler opp. Sier at jeg utnytter han osv Anonymous poster hash: 0be08...f8c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 De har rett til å si hva de vil, uansett hvor håpløst og latterlig det er. Men dere har også rett til å si ifra at nok er nok, som dere også gjør. Fortsett med det. De kan ikke blande seg inn i deres personlige økonomi. Drit i hva de sier, hev dere over det rett og slett. Noen mødre vet ikke når de skal rulle inn puppen Anonymous poster hash: b273e...76a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Men hvorfor forteller dere dem hvordan dere ordner det økonomiske? Verken mine foreldre eller svigerforeldre aner hvordan vi ordner det, og hadde de spurt, så hadde de ikke fått noe ordentlig svar, for det har de ingenting med. Anonymous poster hash: 12b9a...804
Snøfnugget Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Hadde ikke snakket økonomi med dem, de har ingenting med det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 De har rett til å si hva de vil, uansett hvor håpløst og latterlig det er. Men dere har også rett til å si ifra at nok er nok, som dere også gjør. Fortsett med det. De kan ikke blande seg inn i deres personlige økonomi. Drit i hva de sier, hev dere over det rett og slett. Noen mødre vet ikke når de skal rulle inn puppen Anonymous poster hash: b273e...76a Du leste svigerFORELDRE eller? Anonymous poster hash: ae686...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå