Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Har kontakt med en som er veldig interessert i meg. Eller kanskje, kroppen min. Han skriver sånne fine ord og gjør at jeg blir interessert i han. Han ønsker å møtes og ha sex. Vi har pratet tidligere og av og på. Prater om alt mulig. Også om dårlige dager. Jeg så jeg ikke ville møtes for sex nå. Og kvelden etter fortalte jeg at jeg hadde en dårlig dag. Han svarte men kort og avvisende. Nå har han ikke svart meg på flere dager. Gjør så vondt i magen. Han vil jo bare ha kroppen min. Men gjør vondt uansett. Få meg til å tenke klart!! Anonymous poster hash: 3277f...69e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Les innlegget ditt, men som om det gjelder en annen. Han der er daukjøtt du bør glemme kjapt! Anonymous poster hash: 76cbe...7e7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Enig. Men vanskelig å slippe. Lurer på hvorfor han ikke svarer... Og om han vil... Anonymous poster hash: 3277f...69e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Enig. Men vanskelig å slippe. Lurer på hvorfor han ikke svarer... Og om han vil... Anonymous poster hash: 3277f...69e Dette er jo ikke noe forhold, han er interessert i sex og med deg så slipper han å investere noe så hvorfor ikke. Gi slipp på han, ta et dypdykk i deg selv. Hva vil du ha i en mann, hva vil du gi, hvilke ting kan du inngå kompromiss på i livet og hva er det du ikke ønsker å gi opp. Hva er viktig for deg i en partner og hva er viktig for deg at du er for deg! Du skal være nr 1 i eget liv og du skal unne deg selv kunn det beste, han er, er langt derifra. Gi slipp på han å gjør det mulig å få inn mannen med stor M i livet ditt!!! Anonymous poster hash: 93dc4...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå