Gå til innhold

Hvor mye forkjøla er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forkjørla i 2 mnd nå, før da var det mildvær her jeg bor så forkjølelsen kom med kulda. Det har vært mildvær siden men den vil ikke forsvinne. Sånn har jeg det hver eneste vinter, er så lei hoste, snør, tungpusthet osv. Har vært hos ØNH som ikke fant noe. Noen andre som har/har hatt det sånn som vet hva det kan være? Det er så slitsomt. Før jobbet jeg i barnehage og var mye ute og fikk den ene bihulebetennelsen etter den andre. Men nå har jeg en innejobb og slipper bihulebetennelser heldighvis!

 

Anonymous poster hash: 3ddd8...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt div blodprøver og de var fine.

 

Anonymous poster hash: 3ddd8...d56

Skrevet

3-4 ganger i året kanskje?

 

Anonymous poster hash: c5aa8...1bc

Skrevet

Etter at vi fikk barn har vi vært mer eller mindre konstant forkjølet hele vinteren og gjerne litt både vår, sommer og høst 😵

 

Anonymous poster hash: 2c7ac...9a2

Skrevet

1 gang i året kanskje. Har vært mye mer frisk etter at jeg ble bevisst på hva jeg spiste

 

Anonymous poster hash: 49c88...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...