Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har vært forkjørla i 2 mnd nå, før da var det mildvær her jeg bor så forkjølelsen kom med kulda. Det har vært mildvær siden men den vil ikke forsvinne. Sånn har jeg det hver eneste vinter, er så lei hoste, snør, tungpusthet osv. Har vært hos ØNH som ikke fant noe. Noen andre som har/har hatt det sånn som vet hva det kan være? Det er så slitsomt. Før jobbet jeg i barnehage og var mye ute og fikk den ene bihulebetennelsen etter den andre. Men nå har jeg en innejobb og slipper bihulebetennelser heldighvis! Anonymous poster hash: 3ddd8...d56
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Har tatt div blodprøver og de var fine. Anonymous poster hash: 3ddd8...d56
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 3-4 ganger i året kanskje? Anonymous poster hash: c5aa8...1bc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Etter at vi fikk barn har vi vært mer eller mindre konstant forkjølet hele vinteren og gjerne litt både vår, sommer og høst 😵 Anonymous poster hash: 2c7ac...9a2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 1 gang i året kanskje. Har vært mye mer frisk etter at jeg ble bevisst på hva jeg spiste Anonymous poster hash: 49c88...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå