martinejs Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Siste to dagene har jeg en rar følelse. Hver gang når jeg beveger tunga til venstre eller høyre, så føler jeg ikke akkuratt vondt i mandlene, men litt ubehag(bare på venstre siden). Samme skjer når jeg drikker også. Noen andre som har hatt slik?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Hvis drøvelen ikke henger rett ned i midten men er dratt til en side når du ser inn i munnen bør du ta en tur til legen. Google peritonsilær abscess. Anonymous poster hash: 2cfa5...6ba
martinejs Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2017 Hvis drøvelen ikke henger rett ned i midten men er dratt til en side når du ser inn i munnen bør du ta en tur til legen. Google peritonsilær abscess. Anonymous poster hash: 2cfa5...6ba Nei, drøvelen henger helt perfekt den. Les her: http://forum.kvinneguiden.no/topic/832213-vondt-%C3%A5-bevege-tungen-svelge-%C3%A5-snakke/ Noe av det samme ish
martinejs Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2017 Er lissom bare den ene siden, og spesifikt når jeg tar tunga helt ut på siden(ene). Litt forkjølelse?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Er lissom bare den ene siden, og spesifikt når jeg tar tunga helt ut på siden(ene). Litt forkjølelse? Sikkert kreft. Anonymous poster hash: 5baa9...8fe
martinejs Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2017 Sikkert kreft. Anonymous poster hash: 5baa9...8fe Seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Seriøse svar. Da vil jeg anbefale en lege femfor et anonymforum. Anonymous poster hash: 5baa9...8fe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Da vil jeg anbefale en lege femfor et anonymforum. Anonymous poster hash: 5baa9...8fe Kom deg ut av tråden. Sånne troll orker jeg ikke. Trolle kan du gjøre et annet sted. Anonymous poster hash: 967fc...acc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Kan det være sånne tonsil stones (usikker på hva det heter på norsk)? Jeg har det noen ganger, og kan ha litt ubehag når de er på vei ut! Anonymous poster hash: c86c5...816
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 Kan det være sånne tonsil stones (usikker på hva det heter på norsk)? Jeg har det noen ganger, og kan ha litt ubehag når de er på vei ut! Anonymous poster hash: c86c5...816 Hmmm. Hva kommer dette av? Går de bort av seg selv? Anonymous poster hash: 967fc...acc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 Hmmm. Hva kommer dette av? Går de bort av seg selv? Anonymous poster hash: 967fc...acc Det er små, illeluktende, harde klumper som danner seg i mandlene når matrester/bakterier/div. kommer inn i sprekker i mandlene. Usikkert hvorfor det skjer og hvorfor noen får det og andre ikke. For noen går de bort av seg selv, for andre må de fjernes - selv plukker jeg dem ut med en negl når jeg merker at det er noe der. Ekkelt på en fascinerende måte! 😜 Anonymous poster hash: c86c5...816
martinejs Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2017 Det er små, illeluktende, harde klumper som danner seg i mandlene når matrester/bakterier/div. kommer inn i sprekker i mandlene. Usikkert hvorfor det skjer og hvorfor noen får det og andre ikke. For noen går de bort av seg selv, for andre må de fjernes - selv plukker jeg dem ut med en negl når jeg merker at det er noe der. Ekkelt på en fascinerende måte! Anonymous poster hash: c86c5...816 Nei tror ikke jeg har det Er mere en rar følelse når jeg beveger tunga og drikker vann osv. Som at det er en betent venstre mandl
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 Kom deg ut av tråden. Sånne troll orker jeg ikke. Trolle kan du gjøre et annet sted. Anonymous poster hash: 967fc...acc På seg selv kjenner man andre.. Anonymous poster hash: 5baa9...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå