Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Storebror Nikolai skal få en lillesøster. Passer dette: Nikolai og Emilie? Anonymous poster hash: 791e5...bfa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Passer helt fint. Anonymous poster hash: 28416...1b5
Julie (: Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Tipp topp! Men husk at Emilie er ekstremt mye brukt om dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Emilie er veldig oppbrukt, og det synes jeg Nikolai er også. Så hvis du vil ha to oppbrukte og kjedelige navn, kjør på! Hvis ikke, Finn på et annet navn. Anonymous poster hash: b75cb...592
februarprins2013 Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Fint Nydelig navn, hadde brydd meg lite om det var poppis eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå