Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg fikk melding fra ei dame som mannen min hadde en ons med for veldig mange år siden, vi klarte til slutt å lappe sammen forholdet og har hatt det fint siden. Hun ba meg slutte å snoke på facebooken hennes, for hun var nemlig ferdig med denne historien. Hun mente hun kunne se at jeg hadde sett på siden hennes fordi jeg kom opp som venneforslag. Det har jeg kanskje gjort tre ganger i løpet av de siste ti årene, det er flere år siden sist. Hun var rimelig ufin mot meg etterpå, skrev lange skildringer om hva de hadde gjort, oppsøkte meg på jobb, prøvde å manipulere mannen. Kjenner at det irriterer meg at hun tror jeg er opphengt i henne. Jeg tror hun var psykisk ustabil og klandret henne aldri for noe annet enn trakasseringen hun utsatte meg for. Det var en veldig unødvendig ekstrabelastning for meg som selvsagt hadde det vondt. Men, skal jeg nedlate meg til å svare henne på dette? Vil det kanskje kunne helle bensin på stalkerbålet? Har veldig lyst å avkrefte påstanden, men er kanskje best å la være? Var inne på siden hennes etter jeg fikk sms, hun ser ut til å ha et vanlig og fint liv med mann og barn. Anonymous poster hash: 077c0...f49
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Ignorer henne, ingenting kommer til å ergre henne mer enn det Anonymous poster hash: 7834b...349
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vil jo egentlig ikkje ergre henne, men irriterer meg at hun tror jeg sitter og ni-glor på facebooken hennes. Anonymous poster hash: 077c0...f49
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Blokker henne så slipper hun å få deg opp som venneforslag. Og du trenger heller ikke å svare henne. I verste fall kan du skrive tilbake : :Hvem er du? Anonymous poster hash: 7266a...a2d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 "Regner da med at du er inne på min profil daglig da jeg får venneforslagfra deg overalt, t.o.m. på snapchat!" Anonymous poster hash: 4016d...098
3 i april Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 "Sitter her med mannen å ler oss skakke, ingen av oss er opptatt av verken deg eller fb profilen din altså. Vi gikk videre for mange år siden. Vi anbefaller deg å gjøre der samme."
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Man kommer opp som venneforslag hvis man har felles kjente. Helt uavhengig av hvem man kikker på profilen til. Anonymous poster hash: 2ae9f...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå