Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg er medlem i en Facebook-gruppe. Vil legge inn et bilde, men hvordan gjør jeg det uten at det kommer på min vegg? Altså at det kommer kun i den gruppen? Anonymous poster hash: ab6cf...0c3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Ingen som vet?? Anonymous poster hash: ab6cf...0c3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Spørs innstillingene til gruppen. Anonymous poster hash: 65db9...b61
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Er gruppen lukket så får kun medlemmer i gruppen se bildet, er gruppen åpen så havner det på veggen. Anonymous poster hash: 898b1...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Er gruppen lukket så får kun medlemmer i gruppen se bildet, er gruppen åpen så havner det på veggen. Anonymous poster hash: 898b1...9e6 Gruppen er offentlig. Så uansett vil det havne på min vegg, sant? Anonymous poster hash: ab6cf...0c3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Gruppen er offentlig. Så uansett vil det havne på min vegg, sant? Anonymous poster hash: ab6cf...0c3 Jepp men det spørs om alle vennene dine får det opp. Facebook har algorytmer (el hva det heter) som avgjør hva man får opp på veggen. Altså du får opp mest fra de de vennene du har likt mest, sniket mest på ol. Anonymous poster hash: 898b1...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Jepp men det spørs om alle vennene dine får det opp. Facebook har algorytmer (el hva det heter) som avgjør hva man får opp på veggen. Altså du får opp mest fra de de vennene du har likt mest, sniket mest på ol. Anonymous poster hash: 898b1...9e6 Er skikkelig Facebook amatør jeg 🙈😂 Selv om jeg trykker at jeg vil at kun de i gruppen kan se det, så vil det ikke gå gjennom. Jaja,,takk for hjelp uansett. Anonymous poster hash: ab6cf...0c3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Er skikkelig Facebook amatør jeg 🙈😂 Selv om jeg trykker at jeg vil at kun de i gruppen kan se det, så vil det ikke gå gjennom. Jaja,,takk for hjelp uansett. Anonymous poster hash: ab6cf...0c3 Går det an å velge at kun de i gruppen skal se det? Det gikk ikke sist jeg prøvde Anonymous poster hash: 898b1...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Går det an å velge at kun de i gruppen skal se det? Det gikk ikke sist jeg prøvde Anonymous poster hash: 898b1...9e6 Umulig, jeg prøvde tre ganger og det gikk ikke. Anonymous poster hash: ab6cf...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå