Gå til innhold

Hvor mange dager går du med samme bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg gått i samme bukse siden mandag, men da byttet visst tur og trening.

Anonymous poster hash: d9a1c...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😣😣😣

Anonymous poster hash: 8d50b...62e

Skrevet

Jeg har to/tre bukser som jeg bruker annenhver/tredjehver dag. Altså, jeg har flere bukser, men disse ligger på badet og når en er skitten legges den til vask og jeg finner frem en ren som tas inn i syklusen 😆

Anonymous poster hash: f0f63...242

Skrevet

Som regel er den møkkete etter 1 dag, er jeg heldig kan jeg bruke den i 2 dager, men går ikke med den 2 dager etter hverandre

Anonymous poster hash: 0e0d5...97d
Skrevet

Kan til nød brukes to dager, men ikke to dager etter hverandre.

Anonymous poster hash: 1a2db...ccf
Skrevet

1-3 dager.

Anonymous poster hash: c6840...549

Skrevet

Jeans to dager. Andre bukser en dag. Vet ikke hvorfor, men slik er mitt system.,

Skrevet

Så lenge det ikke er flekker på dem, så bruker jeg dem.

Skrevet

Fra en dag og oppover.  Hvis en bukse blir skitten vasker jeg den selvfølgelig.  Dongeribukser, strikkejakker o.l. som ikke ikke er nyvasket men heller ikke har blitt skittent nok til å måtte vaskes henges opp på knagger på veggen og brukes på nytt.  Sokker, undertøy osv vaskes hver dag, samme med t-skjorter o.l. som brukes innerst mot huden.  Men vanlige bukser går jeg med til de ser skitten ut.  

Anonymous poster hash: e5bba...56b
Skrevet

Så lenge den er ren og ikke lukter i skrittet bruker jeg den. Jeg svetter mer i skrittet om jeg sitter mye rolig da vaskes den etter å ha blitt brukt én gang.

Anonymous poster hash: 266db...1e0

Skrevet

Jeg har to bukser som jeg bytter på å bruke. Bruker de gjerne i 2-4 dager mens jeg vasker den andre også bytter jeg. De to buksene er helt like da, så ingen ser om jeg har byttet eller ikke ;)

Anonymous poster hash: 8e5ec...947
Skrevet

Bruker mine til avføring syntes på utsiden...

Anonymous poster hash: 05667...0d0

Skrevet

Jeg bruker aldri samme klær to dager på rad, men jeg vasker ikke nødvendigvis etter å ha brukt en bukse en gang.

Skrevet

Jeg bruker samme bukse i 2 dager hvis den ikke har fått flekker og jeg ikke har stresset og svettet masse. Stort sett blut det ren bukse hver dag pga det blir fort skittent.

Skrevet

Jeg bruker buksa til den er flekkete eller lukter, bytter litt på bukser da, så går ikke i den samme i strekk til den er flekkete og lukter. Men kan sikkert gå uker mellom hver gang jeg vasker bukser.

Anonymous poster hash: 77d13...9c8
Skrevet

Har uniform på jobb og ofte treningsklær på fritiden, kan derfor bruke buksene i 3-4 dager. For de er på bare 2-3 timer pr dag.

Anonymous poster hash: 6bc59...e09

Skrevet

For tiden går det svært sjelden mer enn en dag eller to før den er full i Leverpostei o.l (har baby!), men vanligvis vil jeg si max 5 dager totalt. Men aldri mer enn to dager på rad (og da selvsagt med forskjellige topper). Er det flekker eller lukt skifter jeg selvsagt.

Nå skal det sies at jeg pleier å skifte til joggebukse o.l når jeg kommer hjem fra jobb, så det er egentlig bare halve dager det er snakk om da.

Skrevet

Jeg vasker nesten aldri buksene mine. Rullerer på hvilke jeg bruker og vasker når de blir skitne, men en liten flekk punktvasker jeg. 

Anonymous poster hash: 60c81...ee8
Skrevet

Jeg bruker til daglig to bukser. En på jobb, som byttes ut med kosebukse med en gang jeg kommer hjem. Jobb buksa blir brukt fra mandag til fredag, så lenge den ikke lukter eller blir sølt på. Kosebuksen skiftes alt fra 2-4 dager, alt ettersom.

Anonymous poster hash: 84519...0da

Skrevet

2 dager ☺

Anonymous poster hash: f71f4...93a

Skrevet

Jeg bruker til daglig to bukser. En på jobb, som byttes ut med kosebukse med en gang jeg kommer hjem. Jobb buksa blir brukt fra mandag til fredag, så lenge den ikke lukter eller blir sølt på. Kosebuksen skiftes alt fra 2-4 dager, alt ettersom.

Er du meg?

Anonymous poster hash: 3a4b5...2fe

Skrevet

Er du meg?

Anonymous poster hash: 3a4b5...2fe

Hehe, godt at vi er flere ;)

Skrevet

Som regel ikke mer enn to dager og sjelden to dager på rad.

Skrevet

Jeg bruker aldri samme bukse mer enn en dag, aldri samme antrekk to dager etter hverandre, og veldig sjelden bukse. Jeg bruker for det meste skjørt, noen ganger kjole. Hva slags jobber har dere som bruker bukse på jobb?

Anonymous poster hash: 7c369...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...