Gå til innhold

Er denne jakken fin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin jakke.Jeg kunne brukt den og er snart 40:-)

Skrevet

En helt vanlig klassisk jakke 😊 Ser ingen grunn til hvorfor du ikke kan ha den :)

 

Anonymous poster hash: ee008...ebe

Skrevet

Ja, hilsen 41-åring

 

Anonymous poster hash: 15f0a...1b6

Skrevet

Herregud, nei. Ingen burde gå med sånn. Noen sinne

 

Anonymous poster hash: 1258d...f68

Skrevet

Herregud, nei. Ingen burde gå med sånn. Noen sinne

 

Anonymous poster hash: 1258d...f68

Hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: 70811...ec1

Skrevet

Liker den ikke, jeg synes at den er veldig kjedelig. Men helt grei hverdagsjakke, men ikke noe jeg selv ville ha kjøpt meg.

Skrevet

Kjedelig...



Anonymous poster hash: 69ed6...062
Skrevet

Helt grei men av erfaring, en så billig jakke lukter fort vondt (syntetisk stoff) og den blir stygg etter vask.

 

 

Anonymous poster hash: 51605...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...