Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Du inviterer til jentetur, hvem tar du med deg på hytta? Ville du tatt med deg noen andre på storbytur? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Tar med Sint naken biltyv,Sug lut,Pashla,Me and the monkey,Marriett,Miss Zanta og Hjertefru.På storbytur tar jeg med Twintipp og himmelblå:-) Anonymous poster hash: 0f969...075
Berta The Housekeeper Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Sint naken biltyv, Vicky polard og sug lut. 😏
Iiiiik Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Sint naken biltyv, Vicky polard og sug lut. Oj oj, du glemte fruRiddick (eller hva hun heter!) Det kunne blitt en tur med mye action
Berta The Housekeeper Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Oj oj, du glemte fruRiddick (eller hva hun heter!) Det kunne blitt en tur med mye action Ja det er det ingen tvil om 😆
Iiiiik Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 På hyttetur tar jeg med meg amandine, Marriet, Superdolly, Kira og Ziva tror jeg. Supplerer gjerne med flere interesserte. På Storbyferie tror jeg jeg nøyer meg med mannen min eller en venninne jeg vet jeg har omtrent samme storbyambisjoner som.
Superdolly Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 På storbyferie vil jeg ta med Mamman til nurket. Jeg tror hun kunne lære meg mye om shopping og ellers alt annet interessant man kan foreta seg i en storby . På hyttetur ville jeg tatt med Mostly Harmless, Iiik, Sug lut, Kira og Hjertefru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå