Gå til innhold

Vurderer og bli vegetarianer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med fordøyelsen og har merket at vegetarisk kost er den magen takler best av en eller annen merkelig grunn. (Kan være at det er en lettere kost)

I det siste har jeg levd delvis på en slik diett bestående av smooties og vegetarmat, og maten holder seg i magen og jeg er ikke så slapp og uggen som før. 

Dere som er vegetarianere, har dere noen råd/tips og komme med?

(Ja jeg har vært hos lege for de som lurer, har ingen sykdommer bare en vrien mage og jeg nekter og medisinere meg for å spise "normalt")

Anonymous poster hash: c020c...b64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :D

Skal sette meg og lese igjennom dette i kveld :)

hi

Skrevet

Bare hyggelig og l til! Ikke noe problem å være vegetarianer i 2017 :-) Men tenk særlig på jod, jern og b12. Selv spiser jeg kjøtt av og til, men for det meste ikke. De fleste spiser mer kjøtt enn det som er bra for miljø og helse.

Anonymous poster hash: 423d1...85c

Skrevet

Blir nok kjøtt av og til her og, da det er mer egen helse jeg er opptatt av ;) Men skal spise litt fisk da det inneholder mye god næring :) 

Jern må jeg være nøye på, har nettopp slitt med ekstrem jernmangel (kollapset), men har hatt en jernrik kost, men virker ikke som jeg har fått i meg jern av en eller annen grunn :S

Funker dette, så blir kjøtt så godt som kuttet ut for min del ;) foreløbig skal jeg slutte og kjøpe kjøtt til meg selv, og kun spise hvis jeg får servert og holde meg mer til tilbehøret, og selvfølgelig spise opp det jeg har liggende over tid. (Jeg elsker kjøtt, så dette er ikke en lett avgjørelse) Så skal ta dette gradvis :)

Skrevet

Vi er vegetarfamilie, vært det i snart 10 år. Aldri manglet noe. Beste valget vi har tatt :)

Skrevet

Jeg er pescetarianer, med fleksetarianske tendenser😜 Spiser kun grønt og sjømat hjemme, men blir rabalder om jeg ikke spiser svigermors karbonader. Spiser det som serveres når jeg er på besøk.

Anonymous poster hash: 13ced...d38

Skrevet

Vurderer Å bli vegetarianer...

Anonymous poster hash: 42be6...676

Skrevet

Vurderer Å bli vegetarianer...

Anonymous poster hash: 42be6...676

Så du og vil bli vegetarianer...?

Anonymous poster hash: b6aa7...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...