Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har vært alene i 5 år nå og er 42 år. Frykter litt at jeg ikke finner noen ny mann. Etter dårlig forhold ned barne far og at det på en måte er behagelig alene og årene går. Noen meninger om hva jeg bør gjøre og evt noen som har noen solskinnshistorier? Håper å finne en å dele livet med. Anonymous poster hash: 805c3...838
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har vært alene i 5 år nå og er 42 år. Frykter litt at jeg ikke finner noen ny mann. Etter dårlig forhold ned barne far og at det på en måte er behagelig alene og årene går. Noen meninger om hva jeg bør gjøre og evt noen som har noen solskinnshistorier? Håper å finne en å dele livet med. Anonymous poster hash: 805c3...838 Hvis det er behagelig alene ville jeg ikke tenkt mer på det.. Selvfølgelig er det noen for deg også der ute, men er du ferdig med barn er det vel ingen hast! Du kan jo oppsøke arenaer hvor du tror det er potensielt interessante mennesker, nettdating ol. Anonymous poster hash: 4f5e0...8ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Hehe jeg tenker det samme å jeg blir " bare" 30 år i år Tenker at jeg kanskje er for gammel til å finne en mann som holder ut med meg og sønnen min Itellegg MÅ det være en mann som ønsker ett barn til. Er ikke bare bare å finne det Anonymous poster hash: 9ee7e...c4e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Er ferdig med barn så den biten er grei. Men årene går og man savner nærhet og en å dele ting med på godt og vondt. Prøver å ikke stresse med det, men håper det dukker opp en snill, grei snart. Anonymous poster hash: 805c3...838
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Hehe jeg tenker det samme å jeg blir " bare" 30 år i år Tenker at jeg kanskje er for gammel til å finne en mann som holder ut med meg og sønnen min Itellegg MÅ det være en mann som ønsker ett barn til. Er ikke bare bare å finne det Anonymous poster hash: 9ee7e...c4e He he, ja jeg er 12 år eldre. Men skjønner tanken din visst du ønsker et barn til. Ønsker deg lykke til. Anonymous poster hash: 805c3...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå