Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Nå etter mitt tredje barn er født, alle tre med keisersnitt, så har mensen blitt så rar. Er over ett år siden sist fødsel. Den begynner litt treigt med at det bare kommer litt brunt i en til to dager. Før kom den bare rett på liksom. Også blør jeg mye kraftigere enn jeg gjorde og over lengre tid. Og det virker liksom ikke som blodet kommer ut, for det kommer brunt flere dager etter at jeg forventet at mensen skulle vært ferdig. Under mensen så renner det heller liksom ikke ut av seg selv. Kan gå med et bind som er helt tørt, og så setter meg på do for å tisse og da renner det masse blod ut, akkurat som det først da åpnes. Er dette normalt? Har det skjedd noe rart der nede selv om jeg bare har tatt ks? Første var etter at jeg hadde hatt rier noen timer. Anonymous poster hash: 9d9f9...6bc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Hmm.. jeg tror ikke noen her kan svare skikkelig på det. Spør fastlege eller gynekolog 👍🏻 Tror det er vanlig mens kan forandre seg etter fødsler.. Anonymous poster hash: d896d...dbd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Har samme problem her også.. har selv hatt to keisersnitt og det det er nesten et år siden siste. Blør litt, så masse i en til to dager, så gjerne en pause for så å blø litt og litt i over 14 dager.. er så lei! Anonymous poster hash: 51140...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå