Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Vi reiser i juni rett etter skoleferiens start, og jeg har termin 15 august. Vi derfor skal ikke ta helt av 😄😅 Nord Norge blir på en måte litt langt. Noen med fine tips? Alder på barn: 3,7,9. Anonymous poster hash: 1c0fb...beb
Appelsinpiken Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Lillehammer. Der er det lilleputthammer, Hunderfossen, maihaugen, barnas gård, jorekstad fritidsbad osv
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Godt forslag 😊 Har du tips til overnatting? Tar også gjerne i mot andre tips og! Anonymous poster hash: 1c0fb...beb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Da jeg var høygravid dro vi til Norfjell hotell. Badet ute og inne, klatrevegg på hotellet som barna brukte og ridning. Så dro vi videre til Langedrag. Ellers ville jeg tatt turen til Lillehammer. Stoppet på Tangen dyrepark (den er litt kjip synes jeg, men ungene liker den) Så tatt Hunderfossen og Lilleputthammer. Anonymous poster hash: b669f...1de
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Kristiansand. Anonymous poster hash: b6d81...4f4
Appelsinpiken Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Godt forslag 😊 Har du tips til overnatting? Tar også gjerne i mot andre tips og! Anonymous poster hash: 1c0fb...beb Vi leide gjennom hafjelhytteformidling.no , veldig fornøyd med dem
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Ville svippet båten over til fredrikshavn 2,5 -3 timer unna ligger legoland, givskud zoo osv Anonymous poster hash: 59224...eb0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Skulle til å tipse om charlottenberg også videre mot high caparall men så såg jeg Norges ferie. Anonymous poster hash: cf268...04b
Superdolly Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Hva vil dere da? Er det fornøyelsesparker for barna som er hovedfokuset, eller vil dere på fjellet eller ved sjøen?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 Oslo-Lillehammer (parken)-Ålesund (akvariet, fjellstua)- Nordmøre (Atlanterhavsveien er fantastisk, tur til Romsdalshorn om dere er glad i fjellturer) Anonymous poster hash: 8d7f6...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå