Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg får så vondt av henne. Hun bor på sykehuset og det virker som det er lille frøya som er syk.,syntes hun har vært gjennom mye vondt... håper det går bra med Frøya Anonymous poster hash: 2de7a...9d5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Ja, stakkars jente. Hun skriver at de har flyttet til Drammen sykehus. Det er et godt tegn. Håper Frøya blir fort frisk igjen. Anonymous poster hash: 43367...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Åpenbart noe alvorlig siden de har vært så lenge på sykehus. Håper de snart får komme hjem. Synes dog det er så stusselig slik hun holder på og skriver. Dette er åpenbart svært privat og vanskelig for henne. Naturligvis. Jeg skjønner ikke behovet hun har for å dele så kryptiske innlegg. Hun blir lei seg over negative kommentarer og kritikk. Hvorfor utsetter hun seg for dette? Hun er åpenbart langt nede (ref endel ting hun har skrevet) hun burde beskytte seg selv for spekulasjoner og rykter ved enten ikke skrive noe eller være helt åpen. Å drive å melke A uten å dele B medfører selvsagt at det blir prat og spekulasjoner, og er det noe hun takler svært dårlig er spekulasjoner. Jeg har ofte lurt på hvorfor hun blogger når hun har dette voldsomme behovet for privatliv. Hun kan ikke være en blogger og samtidig være skånet for prat. Håper alt ordner seg for henne nå, hun har vært gjennom mye. Anonymous poster hash: d4846...55a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Åpenbart noe alvorlig siden de har vært så lenge på sykehus. Håper de snart får komme hjem. Synes dog det er så stusselig slik hun holder på og skriver. Dette er åpenbart svært privat og vanskelig for henne. Naturligvis. Jeg skjønner ikke behovet hun har for å dele så kryptiske innlegg. Hun blir lei seg over negative kommentarer og kritikk. Hvorfor utsetter hun seg for dette? Hun er åpenbart langt nede (ref endel ting hun har skrevet) hun burde beskytte seg selv for spekulasjoner og rykter ved enten ikke skrive noe eller være helt åpen. Å drive å melke A uten å dele B medfører selvsagt at det blir prat og spekulasjoner, og er det noe hun takler svært dårlig er spekulasjoner. Jeg har ofte lurt på hvorfor hun blogger når hun har dette voldsomme behovet for privatliv. Hun kan ikke være en blogger og samtidig være skånet for prat. Håper alt ordner seg for henne nå, hun har vært gjennom mye. Anonymous poster hash: d4846...55a Hun har stengt kommentarfeltet på bloggen Anonymous poster hash: 2de7a...9d5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Åpenbart noe alvorlig siden de har vært så lenge på sykehus. Håper de snart får komme hjem. Synes dog det er så stusselig slik hun holder på og skriver. Dette er åpenbart svært privat og vanskelig for henne. Naturligvis. Jeg skjønner ikke behovet hun har for å dele så kryptiske innlegg. Hun blir lei seg over negative kommentarer og kritikk. Hvorfor utsetter hun seg for dette? Hun er åpenbart langt nede (ref endel ting hun har skrevet) hun burde beskytte seg selv for spekulasjoner og rykter ved enten ikke skrive noe eller være helt åpen. Å drive å melke A uten å dele B medfører selvsagt at det blir prat og spekulasjoner, og er det noe hun takler svært dårlig er spekulasjoner. Jeg har ofte lurt på hvorfor hun blogger når hun har dette voldsomme behovet for privatliv. Hun kan ikke være en blogger og samtidig være skånet for prat. Håper alt ordner seg for henne nå, hun har vært gjennom mye. Anonymous poster hash: d4846...55a Enig med deg, fatter ikke hvorfor hun blogger hvis hun har det behovet for privatliv hun påstår å ha. Så jeg mistenker vel at hun synes det er stas med oppmerksomhet. Det blir jo bare mer oppmerksomhet rundt hennes privatliv når hun skriver som hun gjør. Anonymous poster hash: 089bf...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå