Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har alltid vert interessert i politikk. Sitter i fagforeningen på jobben. Ikke høyt det vil si ikke leder men er da med i styret. Men har altså lyst i en alder av 33 år å begynne å bli litt politisk aktiv. Jeg vet hvilket parti jeg støtter (bortsett fra noen få synspunkter ) men jeg aner altså ikke hvordan man setter i gang. Fagforeningen ble jeg valgt inn på ett medlemsmøte, uten å være klar over at det var valg en gang 😂. Så hjelp meg noen her. Jeg forstår at man må melde seg inn i ett parti. Det skjønner jeg men hvordan bli kjent med de og aktiv medlem? Eventuelt noe bitte litt høyre etterhvert? Anonymous poster hash: e17e7...616
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Meld deg inn om du er sikker på at det er ditt parti, og gå på lokallagsmøter. Anonymous poster hash: 873ae...c97
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg meldte meg inn i Arbeiderpartiet for noen år tilbake. Bor i Bergen, og ble så invitert til "nytt-medlem-seminar" en helg. Ellers kan du ta kontakt med lokallagslederen, og rett å slett "melde deg til tjeneste", så vil denne hjelpe deg i gang.Er du tøff så kan du bare dukke opp på noe som skjer. Meld deg inn på nett, så havner du på en mailliste. Jeg får ofte mail om møter, ting de skal gjøre og de trenger folk til, som å kjøre ut flyers etc. Anonymous poster hash: 95513...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå