Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Kommer til å bli trangt om plassen i baksetet snart og jeg trenger derfor en veldig smal beltestol. Hvilken er den smaleste på markedet? Graco Logico Lx Comfort? Håper å høre deres erfaringer her! Anonymous poster hash: 2352a...6fd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Hi her. Glemte å nevne at stolen må festes med trepunktsbelte da jeg ikke har isofix. Anonymous poster hash: 2352a...6fd
Appelsinpiken Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Til hvor stort barn? Mener du bakovervendt som festes med belte elller beltestol til større barn? Bakovervendt så er vel britax maxway og hiway de smaleste. Om du trenger to bakovervendte, så anbefales det med maxway i midten og axkid minikid ved siden av, de stjeler litt plass av hverandre. Er det beltestol for barn over 5, så ville jeg prøvd britax Adventure og maxicosi rodi
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Britax adventure Anonymous poster hash: 45de6...d55
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Det er snakk om sete til fireåring. Dvs. fremovervendt hvor barnet festes ved bruk av bilens belte. Hi Anonymous poster hash: 2352a...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå