Gå til innhold

Skal gifte meg i helgen og har "ingen" venner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har få venninner.. men har 3 stykker jeg "krampeholder" på i den betydning at det stort sett er jeg som tar kontakt for å finne på ting etc.. to av dem er fra barne/ungdomsskolen. Jeg skal gifte meg, og nå ser der ut til at bare 2, kanskje så lite som bare en av disse dukker opp i bryllupet. Det er så flaut! Nå bare gråter jeg faktisk, for syns det er så vanskelig at alle mannen sine venner og mine kollegaer skal se hvor lite venninner jeg har.. de må jo tenke det er noe feil med meg. Jeg er normalt hyggelig og oppegående, men det har liksom ikke blitt til at jeg har så mange nære.. Kjenner jeg angrer på opplegget rundt bryllupet, kviet meg litt fordi jeg tenkte dette kom til å bli et problem for meg.. jeg vet jeg er teit, men trenger noen ord for jeg er skikkelig lei meg nå. :-(

Anonymous poster hash: 3d545...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Kanskje jeg kan komme😊 Jeg tror egentlig ikke folk bryr seg så veldig om annet enn bryllup og fest på en sånn dag.

Anonymous poster hash: 9e178...031

Skrevet

Du har i det minste noen venner så slutt å klage! Jeg hadde ingen venner i mitt bryllup & måtte ha et familiemedlem som forlover. Mannen hadde en barndomsvenn som forlover og ingen andre enn familien der.

Anonymous poster hash: 2bcae...274

Skrevet

Det gjør jo ingenting. Det er jo bra for økonomien. Ikke la det ødelegge dagen. Ingen kommer til å tenke noe negativt om det. Kos deg på dagen og gratulerer med bryllup!

Anonymous poster hash: 41b9b...c8a

Skrevet

Nei, er nok kun jeg som tenker mye over det. Selv om det kommer til å bli påfallende tomt fra min side... Må bare prøve å roe meg ned.

Så trist for deg som ikke hadde noen venner :-( vet jeg ikke burde klage. Men gjør det likevel. Jeg har søstra mi til forlover da..

Anonymous poster hash: 295b3...f93

Skrevet

Ikke bekymre deg over det. Gled deg over den/dem som er der. Har du søsken du er glad i? Hvis du tenker det er trist i et større perspektiv, planlegg å gjøre noe med det etter bryllupet. Men la det ikke farge dagen din!!

Gratulerer med giftemål!

Skrevet

Du er nok din største fiende i dette tilfellet. Ingen kommer til å tenke over dette, ingen andre enn deg. Prøv å la det ligge. For det er egentlig ikke noe problem

Anonymous poster hash: 41b9b...c8a

Skrevet

Nå skal jeg ikke skryte på meg så mange bryllup, men har kun tenkt at forloverne er de nærmeste brudeparet. Ellers har jeg ikke ant hvem av gjestene som er venner, familie, kolleger, eller om de "tilhører" brud eller brudgom. Senk skuldrene og konsentrer deg om dere som par.

Anonymous poster hash: 8a361...3c6
Skrevet

Nå skal jeg ikke skryte på meg så mange bryllup, men har kun tenkt at forloverne er de nærmeste brudeparet. Ellers har jeg ikke ant hvem av gjestene som er venner, familie, kolleger, eller om de "tilhører" brud eller brudgom. Senk skuldrene og konsentrer deg om dere som par.

Anonymous poster hash: 8a361...3c6

Enig! Jeg har heller ikke vært særlig oppmerksom på hvem som "tilhører" hvem i de bryllupene jeg har vært i.

Husk også at ingen vet hvor mange venner du har ut fra hvor mange som møter i bryllupet. Jeg har lenge vært syk og har derfor ikke kunnet møte i bryllup av ulike grunner - fordi jeg har vært syk, fordi jeg ikke har hatt råd til å reise dit bryllupet var, fordi jeg ikke har hatt råd til klær og gave, fordi jeg hadde en annen forpliktelse jeg ikke kunne unngå og som var avtalt før jeg visste om bryllupet.

Jeg tror ikke det hadde kommet mange i mitt bryllup heller om jeg skulle giftet meg. Jeg har venner som bor rundt om overalt, og egentlig ingen nære her jeg har bodd i flere år. Om jeg skulle giftet meg nå så ville andre måttet reise langt, flere har små barn, ikke alle har barnevakter, ikke alle ville hatt råd. Så man kan ha flere venner enn deg, Hi, uten at man nødvendigvis har flere i bryllupet.

Konsentrer deg om det som er viktigst i helgen, Hi - dette er DIN og mannens dag! Kos dere med de som er der og vær glad for alle som er der og gleder seg sammen med dere. Fokuser på det som er og ikke det som ikke er.

Gratulerer med den store dagen :)

Anonymous poster hash: 4d5e7...868

Skrevet

Er det vanlig å skjønne hvem som tilhører bruden og hvem som tilhører brudgommen i et bryllup?

Det har ihvertfall aldri jeg hatt noen formening om når jeg har vært i bryllup

Anonymous poster hash: b4641...a82

Skrevet

Er det vanlig å skjønne hvem som tilhører bruden og hvem som tilhører brudgommen i et bryllup?

Det har ihvertfall aldri jeg hatt noen formening om når jeg har vært i bryllup

Anonymous poster hash: b4641...a82

Har heller aldri tenkt over det. Prøver å snakke med dem som blir sittende i nærheten når vi spiser, men vi sitter jo ikke og snakker om brudeparet eller gjestene. Da prøver vi å finne noe felles å snakke om for å bli litt bedre kjent.

Og etter måltidet pleier jeg å gå bananas på dansegulvet!

Anonymous poster hash: 7b141...b93

Skrevet

Dette er grunnen til at vi skal gifte oss i det stille med kun nærmeste familie. Alle de nærmeste venner/venninner forsvant når barna kom. Vi er visst blitt fryktelig smittefarlige.. deres tap. Men sårt.

Anonymous poster hash: 18b6a...b03

Skrevet

Ingen kommer til å tenke over dette utenom deg! Ikke la dette overskygge dagen, nyt den og gratulerer så masse!😊

Jeg har forresten fått nye venner gjennom barnehage/skole/kolleger i voksen alder, det er aldri for sent å dyrke nye vennskap💜

Anonymous poster hash: 3c32a...40b

Skrevet

Ingen kommer til å tenke over dette utenom deg! Ikke la dette overskygge dagen, nyt den og gratulerer så masse!😊

Jeg har forresten fått nye venner gjennom barnehage/skole/kolleger i voksen alder, det er aldri for sent å dyrke nye vennskap💜

Anonymous poster hash: 3c32a...40b

Skrevet

Skjønner at du har fått litt tanker rundt dette nå som det nærmer seg. Men ingen kommer til å tenke på dette i bryllupet! Alle er gjester av brudeparet, ikke "dine" eller "hans".

Mine venner har også "falt fra" i årenes løp. Desverre. Jeg er også helt vanlig oppegående, omgjengelig og snill. Sikkert for snill. Finner meg i for mye.

Ikke alltid lett å holde på vennskap når man hele tiden må være den som tar initiativ.

Ønsker deg lykke til på dagen din. Nyt det og tenk at du er ivertfall heldig som har funnet en å dele livet med. Kanskje hans venner etterhvert kan bli dine venner, og at bekjentskaper kan oppstå gjennom barnehage, skole og aktiviteter hvor folk møtes.

Anonymous poster hash: 0fbd9...9ce

Skrevet

Hadde også bare et par venner . Nå har jeg kun nye venner. Hadde jeg gifta meg nå hadde det vært mye bedre !!

Anonymous poster hash: efa56...c16

Skrevet

Masse lykke til på bryllupsdagen. Er det i morgen? Det er helt normalt å være stressa og nervøs over detaljer før bryllupet. Men ikke bruk energi nå på ting du ikke kan gjøre noe med akkurat nå. Senk skuldrene og kos deg i ditt eget bryllup. Så kan du heller forsøke å utvide vennekretsen i ettertid.

Anonymous poster hash: 659f9...a03

Skrevet

Her forsvant alle venninnene mine når jeg ble kronisk syk (nei jeg har ikke klaget hull i hodene deres), du er heldig som har 3 venninner som faktisk er sosial med deg i blant.

Anonymous poster hash: 851f7...1d6

Skrevet

Gratulerer med dagen, hurra for kjærligheten og for livet. Ikke tenk på det! Mannens venner blir og er sikkert dine venner, du treffer gjerne nye venner i voksen alder, og du har familie og glede og moro foran deg. Hjertelig tillykke!

Skrevet

Så heldig du er som skal gifte deg! :)

(Jeg har verken familie eller mange nære venner, og nå har jeg ikke noen mann engang heller.)

Anonymous poster hash: 699fd...52d

Skrevet

Jeg har få venninner.. men har 3 stykker jeg "krampeholder" på i den betydning at det stort sett er jeg som tar kontakt for å finne på ting etc.. to av dem er fra barne/ungdomsskolen. Jeg skal gifte meg, og nå ser der ut til at bare 2, kanskje så lite som bare en av disse dukker opp i bryllupet. Det er så flaut! Nå bare gråter jeg faktisk, for syns det er så vanskelig at alle mannen sine venner og mine kollegaer skal se hvor lite venninner jeg har.. de må jo tenke det er noe feil med meg. Jeg er normalt hyggelig og oppegående, men det har liksom ikke blitt til at jeg har så mange nære.. Kjenner jeg angrer på opplegget rundt bryllupet, kviet meg litt fordi jeg tenkte dette kom til å bli et problem for meg.. jeg vet jeg er teit, men trenger noen ord for jeg er skikkelig lei meg nå. :-(

Anonymous poster hash: 3d545...383

Da jeg giftet meg hadde vi 150 gjester. 145 av dem var mannen sine, og 5 var mine gamle kollegaer. Så vi er flere i samme situasjon. Likevel prøv å glede deg over de andre gjestene som kommer for å feire deres kjærlighet!

Anonymous poster hash: c0edc...757

Skrevet

Du har i det minste noen venner så slutt å klage! Jeg hadde ingen venner i mitt bryllup & måtte ha et familiemedlem som forlover. Mannen hadde en barndomsvenn som forlover og ingen andre enn familien der.Anonymous poster hash: 2bcae...274

Og jeg har ingen venner og nesten ikke familie.Slutt å klag sjøl!

Anonymous poster hash: a09ee...fea

Skrevet

Ikke kvi deg! Ingen kommer til å tenke over dette.

Ikke la dette forpeste en så stor og fin dag. Gled deg over alt det du har.

Når jeg giftet meg hadde jeg søstra mi, en perifer studievenninne, en kollega og en venn. Resten var mannens venner. Det gikk så fint atte! (Selv om jeg tenkte masse på dette i forkant)

Dagen ble fin læll!

Anonymous poster hash: 439a1...2f6

Skrevet

Dette hadde jeg aldri tenkt over, og har aldri tenkt over i et bryllup.

Alle snakker med alle, og hans venner er jo dine venner❤

Kos deg masse på dagen din, la ikke dette legge en demper på den fine dagen.. I morgen er du kone❤, gratulerer🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...