Gå til innhold

"Stor" dyne i sprinkelseng


Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 5 1/2 mnd. Har til nå brukt vogndyne i sengen om natten.

Denne sparker hun ofte av seg og løfter i været med beina sine.

Regner med det er Ok å bruke neste str på dyna nå? Altså sprinkelsengdyne? Hun er ikke for liten?

 

 

Anonymous poster hash: 5569e...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje sovepose kan hjelpe? Eller å bruke enn tykk pysj i ullfrotte? 



Anonymous poster hash: da939...3ee
Skrevet

Jeg har sånn sovepose så skal teste den, men hun ammes flere ganger om natten så føler det kan bli litt styrete?

Siden du foreslår det, mener du at sprinkelsengdyna er for stor til en baby på 5 mnd?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 57e02...153

Skrevet

Brukte 80 x 100 i senga fra de var nyfødt.

 

Anonymous poster hash: ad803...e4c

Skrevet

Går helt fint å gå opp til 80×100cm. Vi gjorde også det tidlig pga hun sparket av seg dyna. Den rettere sagt flakset litt rundt den lille vuggedyna 😂

 

Anonymous poster hash: 65b99...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...