Gå til innhold

Legitimasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år og var på polet og kjøpte en flaske rødvin i dag. Ble, i likhet med forrige gang, spurt om legitimasjon. Jeg tok det som et kompliment og begynte å le. Kanskje ser jeg ung ut, men jeg ser ikke ut som jeg er 17 år 😉😀

Eller er de blitt paranoid på polet?

Blir du ofte spurt?

Anonymous poster hash: ca9d6...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er pålagt å spørre alle de tror er opp til 25 år, nettopp fordi det kan være vanskelig å bestemme alder.

Det blir tre år til sommeren siden jeg nesten ble spurt. Han i kassa begynte å spørre, men avbrøt seg selv brått (da han så på håret mitt som er begynt å bli en del grått i ;)). Jeg var da 43 år og skulle kjøpe en flaske cognac.

Ble spurt nesten hver gang jeg kjøpte vin frem til jeg var 36-38.

Anonymous poster hash: dc579...701
Skrevet

Ja, de spør meg alltid de få gangene jeg er innom polet. ( det er som regel mannen som utføre slike ære, siden han jobber i nærheten) Er selv 36 år. Har verken rynker eller grått hår enda :) Har heldigvis arvet gode gener fra mamma.

Anonymous poster hash: 9bd7b...f3b

Skrevet

Det har ingenting med 17 år å gjøre. Det er ikke lett å vurdere alder. Husk at ingen 30-åringer er like, og ser du ut som du kan være ca. 25, så må de spørre. Jeg er 32 og har aldri opplevd ikke å bli spurt om legitimasjon på polet. Jeg synes det er veldig bra at reglene er som de er!

Anonymous poster hash: f3093...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...