Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Er dette lov? De er på samme alder så skjønner de har ting til felles, men blir feil for meg. Vi går til denne pasienten hver eneste vakt på jobb. Anonymous poster hash: 4aafe...da1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Det er fullstendig uprofesjonelt, og avskjedighetsgrunn Anonymous poster hash: 8ce11...634
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Det er fullstendig uprofesjonelt, og avskjedighetsgrunn Anonymous poster hash: 8ce11...634 Det er ikke profesjonelt , men ingen grunn til oppsigelse. Anonymous poster hash: 660e1...f3b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Det er ikke profesjonelt , men ingen grunn til oppsigelse. Anonymous poster hash: 660e1...f3b Jo . Det kan det være. Anonymous poster hash: 8ce11...634
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Jo . Det kan det være. Anonymous poster hash: 8ce11...634 På hvilket grunnlag ? Hvis pasienten ligger inne med beinbrudd er det helt greit ha kontakt, om pasienten har en hjerneskade f.eks kan jeg forstå det Anonymous poster hash: 660e1...f3b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Var det ikke nettopp en sak i media der en lege måtte i retten for dette..? Anonymous poster hash: 0c52a...bb8
Hjertefru Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har fastlegen som venn på face. Kan han miste autorisasjonen hvis han sender meldinger eller kommuniserer med meg på annet vis altså? Hørtes voldsomt ut. Selv er jeg sykepleier, og er skeptisk til å bli venner med pårørende eller pasienter på Fb. Men jeg sletter jo ikke en venn fordi vedkommende plutselig blir pasient eller pårørende...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Helsepersonelloven blir innprentet for psykologistudenter fra første stund. Eksempelene i denne tråden høres helt hårreisende for meg... Anonymous poster hash: d7ad6...fbd
soleia Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Det er skikkeleg uprofesjonellt, sjølv om ein føler ein har utvikla eit venskap. Var nyleg ein lege som fekk påtale for brot på tausheitsplikta, fordi ho kommenterte då mor til ein pasient la ut informasjon på face og takka legen. "forbrytelsen" til legen var berre at ho bekrefta at det eksisterte eit lege/pasient forhold. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse/fastlege-delte-opplysninger-om-pasient-paa-facebook/a/23902262/ Endret 2. februar 2017 av soleia
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 sjalu eller ? Anonymous poster hash: d7ef3...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå