Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Har hatt sex med ei venninne, angrer veldig på det nå. Ønsker å bryte kontakten fordi jeg vet vi ikke kan få tilbake det normale venninne forholdet vi hadde. Aldri vært kjempe nære, men vært mye sammen. Si noe eller bare slutte å ta kontakt? Anonymous poster hash: d143e...cd2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Kutt kontakt, hun skjønner det sikkert.... håper du får orden på livet ditt igjen Anonymous poster hash: 5c82d...4ac
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Kutt kontakt, hun skjønner det sikkert.... håper du får orden på livet ditt igjen Anonymous poster hash: 5c82d...4ac Kanskje det beste Anonymous poster hash: d143e...cd2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Har hatt sex med ei venninne, angrer veldig på det nå. Ønsker å bryte kontakten fordi jeg vet vi ikke kan få tilbake det normale venninne forholdet vi hadde. Aldri vært kjempe nære, men vært mye sammen. Si noe eller bare slutte å ta kontakt? Anonymous poster hash: d143e...cd2 Kontakten kan fint bli like god igjen . Hadde sex med en venninne , skjedde faktisk flere ganger , var litt rart først , men vi hadde lyst , vi gjorde det og sånn var det Anonymous poster hash: 0a8eb...cbb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Kutt kontakt, hun skjønner det sikkert.... håper du får orden på livet ditt igjen Anonymous poster hash: 5c82d...4ac Orden på livet? Anonymous poster hash: 9565e...889
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Kontakten kan fint bli like god igjen . Hadde sex med en venninne , skjedde faktisk flere ganger , var litt rart først , men vi hadde lyst , vi gjorde det og sånn var det Anonymous poster hash: 0a8eb...cbb Kan jeg spørre om dere fortsatt har sex? Hvordan gå fra et seksuelt forhold tilbake til sånn det var før? Anonymous poster hash: d143e...cd2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Orden på livet? Anonymous poster hash: 9565e...889 Vet ikke hva som var ment med den setningen, syntes kanskje jeg ikke har orden på livet fordi jeg ikke er heterofil? Anonymous poster hash: d143e...cd2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har mange guttevenner. Noen av de har jeg hatt sex med. Ikke rart. Hvorfor er det annerledes med jentevenner? Anonymous poster hash: 05012...8c7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har mange guttevenner. Noen av de har jeg hatt sex med. Ikke rart. Hvorfor er det annerledes med jentevenner? Anonymous poster hash: 05012...8c7 Samme her, faktisk er de fleste av guttevennene mine noen jeg har hatt sex med eller vært sammen med. Ikke noe stress i det hele tatt, men det er nok fordi jeg er heeelt ferdig med de på den måten - og de med meg. Hvis du er usikker på om det kunne skjedd igjen så skjønner jeg det er vanskelig å forholde seg "som før". Kanskje lettest å bare fase det ut, hvis hun ikke stiller spm så føler hun sikkert også at det er greit å la det ligge. Anonymous poster hash: 4708a...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå