Gå til innhold

Sex med venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex med ei venninne, angrer veldig på det nå. Ønsker å bryte kontakten fordi jeg vet vi ikke kan få tilbake det normale venninne forholdet vi hadde. Aldri vært kjempe nære, men vært mye sammen. Si noe eller bare slutte å ta kontakt?

Anonymous poster hash: d143e...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt kontakt, hun skjønner det sikkert.... håper du får orden på livet ditt igjen

Anonymous poster hash: 5c82d...4ac
Skrevet

Kutt kontakt, hun skjønner det sikkert.... håper du får orden på livet ditt igjen

Kanskje det beste :(

Skrevet

Har hatt sex med ei venninne, angrer veldig på det nå. Ønsker å bryte kontakten fordi jeg vet vi ikke kan få tilbake det normale venninne forholdet vi hadde. Aldri vært kjempe nære, men vært mye sammen. Si noe eller bare slutte å ta kontakt?

Kontakten kan fint bli like god igjen . Hadde sex med en venninne , skjedde faktisk flere ganger , var litt rart først , men vi hadde lyst , vi gjorde det og sånn var det

Anonymous poster hash: 0a8eb...cbb

Skrevet

Orden på livet?

Anonymous poster hash: 9565e...889

Skrevet

Kontakten kan fint bli like god igjen . Hadde sex med en venninne , skjedde faktisk flere ganger , var litt rart først , men vi hadde lyst , vi gjorde det og sånn var det

Anonymous poster hash: 0a8eb...cbb

Kan jeg spørre om dere fortsatt har sex? Hvordan gå fra et seksuelt forhold tilbake til sånn det var før?

Skrevet

Orden på livet?

Anonymous poster hash: 9565e...889

Vet ikke hva som var ment med den setningen, syntes kanskje jeg ikke har orden på livet fordi jeg ikke er heterofil?

Skrevet

Jeg har mange guttevenner. Noen av de har jeg hatt sex med. Ikke rart.

Hvorfor er det annerledes med jentevenner?

Anonymous poster hash: 05012...8c7

Skrevet

Jeg har mange guttevenner. Noen av de har jeg hatt sex med. Ikke rart.

Hvorfor er det annerledes med jentevenner?

Anonymous poster hash: 05012...8c7

Samme her, faktisk er de fleste av guttevennene mine noen jeg har hatt sex med eller vært sammen med.

Ikke noe stress i det hele tatt, men det er nok fordi jeg er heeelt ferdig med de på den måten - og de med meg.

Hvis du er usikker på om det kunne skjedd igjen så skjønner jeg det er vanskelig å forholde seg "som før".

Kanskje lettest å bare fase det ut, hvis hun ikke stiller spm så føler hun sikkert også at det er greit å la det ligge.

Anonymous poster hash: 4708a...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...