Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Nå er det ikke lenge før datoen nærmer seg, og jeg har blitt så nervøs. Jeg har jo vært gjennom så mange runder, jeg har levd et langt liv med ulike slankerunder og alltid gått opp igjen. Nå begynner jeg å nærme meg helsefare, og det var på tide å ta skikkelig grep. Men jeg har blitt så redd. Er så redd for å angre, for at jeg skal få alle grusomme bivirkninger. Jeg har jo barn jeg vil bli mer aktiv med, jeg ønsker jo ikke å få masse problemer som hemmer meg. På sykehuset beroliger de meg med at det er normalt å være engstelig. Men jeg sover dårlig, har konstant nervøs mage. Er det noen der ute som kan komme med sine erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: 4730a...e10
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg jeg jobber opererer vi ca 8 stk i uka. De fleste går det veldig bra med. Noen får kortvarige bivirkninger andre får livslange bivirkninger. Noen milde, noen alvorlige. Noen må reopereres i løpet av timer og dager etter operasjonen Men alt dette har du sikkert fått informasjon om. De pleier å informere om både komplikasjoner og verre ting. En del legger på seg igjen etter noen år. Og det finnes masse forskning liggende på nettet om dette. Stort sett går det veldig bra. Og de aller fleste er fornøyde. Lykke til. Anonymous poster hash: ccd1a...5c3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Joda, har jo fått mye informasjon om det. Og det, sammen med Google, har ikke gjort meg roligere... Takk for svaret ditt. Det er vel slik det er... Anonymous poster hash: 4730a...e10
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Du må uansett legge om kosten etter operasjonen . Hvorfor ikke legge om uten å operere deg ? Vet det er lett å si .. har gått ned 30 kg selv ved å legge om kost og begynne å trene .. mange komplikasjoner rundt en sånn operasjon . Sjeleglad jeg ikke falt for fristelsen selv . Tenk deg godt om .kjenner mange som er operert . De har alle gått opp igjen ... Anonymous poster hash: bb97a...3a9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Jeg er straks et år postop. Første døgnet var jeg skikkelig kvalm og helt gåen. Sov og sov. Ble operert på en onsdag, dro hjem torsdag. Lå på sofaen på fredag og var på shopping lørdag. Mandag tok jeg med mann og barn inn til Oslo og dro på teknisk museum og rusla rundt i byen. Hadde ferie den uka, og var tilbake på jobb uka etter. Har ikke hatt en eneste komplikasjon, tåler stort sett all mat (reagerer litt på potet og pasta) og er igrunn strålende fornøyd. Det vanskeligste syns jeg er å ikke kunne spise masse av den gode maten. F.eks ute på restaurant eller på julaften og slike ting. Men det går helt fint! Masse lykke til!! Anonymous poster hash: b07a9...fae
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Ja, ikke sant? Det hadde vært det beste. Og det har jeg gjort et utall ganger, men det holder ikke. Her vil jeg få mer hjelp på veien, selv om det ikke betyr at jeg er 'Home free', mat vil uansett alltid være et problem for meg, noe jeg alltid må kjempe med. Anonymous poster hash: 4730a...e10
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Jeg tok Sleeve i fjor sommer og har gått ned nesten 30 kilo og det eneste jeg har angret på er at jeg ikke gjorde det før! Livskvaliteten er blitt mye bedre og jeg føler meg endelig som meg selv igjen etter 10 år pluss som overvektig! Jeg har fått sparket jeg trengte for ikke bare å gå ned i vekt men til å gjennomføre andre planer jeg har hatt i årevis. Var veldig nervøs før operasjonen men det gikk over all forventning. Var på sykehuset ett døgn etter operasjonen, var veldig kvalm i en dag eller to men minimalt med smerter, mest bare litt ubehagelig. Gled deg til starten på ditt nye liv og aldri glem hvordan du har gått å følt deg i mange år! Lykke til :-) Anonymous poster hash: 7855e...be6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Jeg tok sleeve i fjor, gått ned fra 109 til 55 kg ✌🏼️ Angrer ikke et sekund ! Jeg hadde ikke klart det uten en operasjon. Etter operasjonen blir kosten snudd automatisk. Var ikke tung prosess for meg. Fått nytt syn på mat, og hva mat gjør med en kropp. Snop smaker ikke godt lenger heller. Ønsker deg lykke til ❤️🌷 Anonymous poster hash: 44af3...c03
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Så fint å lese denne tråden. Jeg skal snart under kniven selv og er kjemperedd, samtidig bevisst på hvor nødvendig det er for min livskvalitet og fremtid. Har snart klart 20 kg .. og er glad datoen kommer snart, for jeg er ekspert på å gå opp alt + 5-15kg.. Hvor skal du opereres? Anonymous poster hash: 0a9d0...54d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Har tatt operasjon for 7 år siden. ALDRI angret Hvorfor gruer du deg? Eller hva gruer du deg til? Anonymous poster hash: 1d748...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå