Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Det er blitt vanlig i vennegjengen at når man først møtes for babyshower, blir det alltid fest med alkohol etterpå, uten den kommende mor. Hun blir sliten og drar hjem. Har en følelse av at det er festen etterpå alle sitter og venter på. Er det ok? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: a5225...fec
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Hahahaha merkelig opplegg. Aldri hørt om. Hadde ikke plaget meg på noen måte, men det var liksom foranledningen som ledet opp til en fyllefest jeg ikke helt så. Anonymous poster hash: bc4ed...305
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Ja herregud...det hørtes ut som den eneste måten å ha baby shower. Baby shower er gørrkjedelig! Anonymous poster hash: 2e873...7a3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Det har jeg aldri vært med på Anonymous poster hash: d32ef...85e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Aldri vært med på men det hørtest festlig ut 👍👍 babyshower er gørrkjedelig og hadde heller tatt en fest uten å blunke. Anonymous poster hash: cfd03...c8c
TPK Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Det hørtes jo ganske kjipt ut for den gravide som blir "jaget på dør" da.
MammantilNurket Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Genialt. Beste måten å overleve en babyshower på jeg har hørt om
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Hvorfor gidde å ha babyshower først. Gå rett på festen. Anonymous poster hash: 4f9d1...682
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Det er blitt vanlig i vennegjengen at når man først møtes for babyshower, blir det alltid fest med alkohol etterpå, uten den kommende mor. Hun blir sliten og drar hjem. Har en følelse av at det er festen etterpå alle sitter og venter på. Er det ok? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: a5225...fec Selvfølgelig er det ok.Hvis venninnene dine vil ha en bytur etterpå,så må de jo få lov til det.Du bør selvsagt også få tilbud om å være med:-) Anonymous poster hash: 5223b...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå