Gå til innhold

Innenfor normalen? Eller dårlig oppfølging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg faktisk er veldig usikker her...

Et familiemedlem har et barn på ganske akkurat 2 år. Jeg reagerer på at jeg synes det er så mange "episoder" rundt barnet, men jeg er faktisk usikker på om dette er helt normalt for alderen 1-2 år eller om det handler om dårlig pass fra foreldre....

Barnet har:

- Slått seg så hardt ved fall 2 ganger at det har besvimt og måtte på sykehus (en gang over natt)

- Drukket skurekrem

- Drukket badeolje

- Drukket jern-tilskudd (flytende)

- Spist en hel boks C-vitamin tabletter

- Tygd en hel chili

- Spist ukjente piller funnet ute og fikk pustestans (sykehus over natt)

- Er MYE syk.... forkjølet og feber neste hele tiden..

Synes det er så mye.... mye mer enn andre jeg kjenner. Bare uheldig? Eller synes dere det virker som dårlig tilsyn?

Anonymous poster hash: d1812...73d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var fryktelig mange episoder hvor barnet har fått i seg noe farlig, det er veldig bekymringsfullt at dette skjer gjentatte ganger. At noen barn er rolige og forsiktige, mens andre er viltre og vågale og slår seg mye er naturlig og ofte vanskelig å hindre en aktiv liten i å slå seg.

Skrevet

Tja, mye av det barnet har fått i seg skal oppbevares utilgjengelig for barn, det er jo en grunn til det. Vi har aldri trengt å gjøre det her, for vårt barn har aldri vært interessert i sånne ting, men etter den første episoden bør man i alle fall vite at man må være forsiktig.

Men at mye forkjølet skulle komme av dårlig tilsyn? Hvordan? Vårt barn er også mye forkjølet, og det er fint lite vi får gjort med det.

Anonymous poster hash: a4deb...b66
Skrevet

Minste her på 2 er mye syk og forkjølet. Har vært borte fra bhg 1 bhg-mnd tilsammen siden august. Slik var storesøster også. MEN, INGEN unger skal ha mulighet til å drikke skurekrem eller spise en hel boks med c-vitaminer. 1 hel bok tar faktisk veldig lang tid å spise og det tyder på at foreldrene ikke er i nærheten av ungen engang.

Så nei, dette er absolutt ikke normalt!!!

Anonymous poster hash: 70c1d...cea

Skrevet

Sykdom, feber forkjølelse er ikke unormalt, men ikke alt det andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...